اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نصب لینوکس و همه و همه برنامه ها بدون اینترنت

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نصب لینوکس و همه و همه برنامه ها بدون اینترنت

    سلام دوستان
    آیا میتونم تو CentOS علاوه بر اینکه repository local درست کنم، همه و همه فایلهای نصبی رو از اون دانلود کنم؟ (یعنی کاملا بدون حتی لحظه ای اتصال به اینترنت)

    مثلا نصب zabbix و یا هر نرم افزار کوچک و بزرگ دیگه؟ و آیا میتونم هر چند وقت یکبار repository لوکال رو update کنم؟
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 09-23-2020, 10:20 AM.

    #2
    سلام. وقت تون بخیر. بله شما میتونید یک ریپازیتوری لوکال داخل شبکه شرکت تون ایجاد کنید و اینترنت سرورهاتون رو قطع کنید و بعدش تعریف کنید که پکیج هاشون رو از اون ریپازیتوری دانلود و نصب یا آپدیت کنند. برای این کار شما میتونید از دو آموزش زیر استفاده کنید :

    نحوه نصب و راه اندازی ریپازیتوری لوکال در CentOS

    نحوه نصب و راه اندازی ریپازیتوری لوکال در Ubuntu/Debian


    در مورد زبیکس هم این مورد رو باید شما از سورس نصب کنید. یعنی پکیجش رو دانلود کنید و سپس نصب کنید. که برای این کار میتونید پکیج زبیکس رو روی یکی از سرورهای ریپازیتوری داخلی شرکت بذارید و موقع دانلود توی سرورتون آدرس اون سرور ریپازیتوری رو بدید که پکیج زبیکس روش هست. همچنین برای نصب مانیتورینگ زبیکس هم میتونید از آموزش زیر استفاده کنید:

    آموزش نصب و راه اندازی مانیتورینگ زبیکس

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X