اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

fedora sounds card problem

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    fedora sounds card problem

    با سلام
    با فدورا فایل media که اجرا میکنم وقتی volume کمه مشکلی نیست ولی وقتی یکم زیاد میشه قطع و وصل میشه.
    مثل اینکه کارت صدا قطع و وصل میشه چون تو setting/sound که نگاه میکنم درایور میره و میاد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    #2
    سلام مادربردتون مدلش چی هست؟ و با چه نرم افزاری play میکنید؟ با توجه به تجربه ای که در تعمیرات دارم این مشکل رو اول از درایور دیدم و بعد از سخت افزار (اسپیکر و ic sound). برای اینکه مطمن بشید که سخت افزارتون مشکلی نداره یه سیستم عامل دیگه هم روش بالا بیارید ببینید بازم اونجا همین مشکل رو دارید؟

    کامنت


      #3
      این کارو قبلا کردم و روی سیستم هم windows و linux هست. تو ویندوز مشکلی ندارم ولی تو linux با این مشکل روبه رو هستم. با چند مدل player مختلف تست کردم کلی هم google کردم ولی چیزی پیدا نکردم. مدل main h67 elite

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X