اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در گراف گرفتن از آیتم های zabbix

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در گراف گرفتن از آیتم های zabbix

    سلام من توی زبیکس روترم رو از طریق snmp دارم مانیتور میکنم. وقتی از منوی Host آیتم های اضافه شده به روتر رو بررسی میکنم 22 تا آیتم اضافه شده ولی وقتی از منوی Monitoring > Graphs هاست مربوط به روتر رو انتخاب میکنم بعدش در قسمت Graph لیست کشویی رو که باز میکنم فقط سه مورد برای گراف گرفتن نمایش میده. مثلا cpu , ram , icm ping را گرافش رو میده. و بقیه آیتم ها رو نمایش نمیده اینجا. من چطور میتونم بقیه آیتم های زبیکس رو به بخش Graph اضافه کنم. ؟

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    #2
    سلام امیرجان برای این کار باید اول از منوی Hosts ، هاستی که میخواید رو انتخاب کنید. سپس به منوی Graphs همون هاست برید و روی دکمه creat graph کلیک کنید سپس در قسمت name یک نام برای گراف مورد نظرتون انتخاب کنید و از قسمت item روی دکمه add کلیک کنید و آیتم مورد نظرتون رو انتخاب کنید و روی دکمه Add کلیک کنید. سپس به منوی Monitoring > Graph که برگردید میبینید که گرافی که میخواستید به لیست هاست مورد نظرتون اضافه شده.

    کامنت


      #3
      برید به قسمت monitoring/latest data و اونجا دستگاه رو سرچ کنین، مثلا ifAdminStatus فقط قراره یا یک باشه یا دو و یا اعداد دیگه، قرار نیست گراف داشته باشه

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X