اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

استفاده از suPHP در دایرکت ادمین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    استفاده از suPHP در دایرکت ادمین

    اجرا کننده PHP نوع suPHP امن ترین هندلر ممکن برای استفاده از php و apache در هاستینگ های اشتراکی است . با استفاده از این php handler سرور دایرکت ادمین خود را امن تر و secure تر میکنید . در صورت هک شدن یکی از اکانت ها و سایت ها در دایرکت ادمین ، هندلر suPHP به هکر اجازه نفوذ به سایر یوزر ها و اکانت ها را نمیدهد .

    استفاده از suPHP در دایرکت ادمین
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	suphp.png نمایش ها:	1 اندازه:	4.1 KB شناسه:	18630

    یکی دیگر از امکاناتی که suPHP در اختیار مدیر سرور لینوکس قرار میدهد امکان استفاده از php.ini اختصاصی برای هر یوزر است . بدین ترتیب محدوده یا scope تسلط php برای هر یوزر محدود به دایرکتوری های همان یوزر و اکانت کاربری میگردد .

    برای استفاده از suPHP در دایرکت ادمین باید مطابق آموزش زیر php و آپاچی را از اول کامپایل و نصب کنید :

    نصب suPHP در دایرکت ادمین و custombuild 1.x :
    اگر از custombuild ورژن های ۱٫۱ و ۱٫۲ استفاده میکنید کافیست تا با ویرایش فایل options.conf اجرا کننده php را از حالت cli به cgi تغییر دهید و مجددا اقدام به کامپایل PHP کنید :

    کد PHP:
    cd /usr/local/directadmin/custombuild

    ./build update

    ./build clean

    vi options
    .conf

    php5_cli
    =no

    php5_cgi
    =yes

    ./build php 
    اگر تغییرات زیادی در ساختار وب سرور و PHP اعمال کرده اید به جای کامپایل PHP میتوانید همه سرویس دهنده ها را از اول BUILD کنید . در این صورت در دستوارت فوق به جای ./build php از دستور ./build all d استفاده کنید . تا پایان کامل نصب و کامپایل برنامه ها و سرویس ها توسط custombuild صبر کنید . بعد از اتمام کار custombuild مطابق دستورات زیر عمل کنید :

    کد PHP:
    ./build set new_suphp yes

    ./build suphp d

    ./build rewrite_confs 
    نصب suPHP در دایرکت ادمین و custombuild 2.x :
    در این حالت کار شما نستبا آسان است :

    کد PHP:
    cd /usr/local/directadmin/custombuild

    ./build update

    ./build clean

    vi options
    .conf

    php1_mode
    =suphp

    ./build all d

    ./build rewrite_confs 
    هندلر PHP نوع suPHP در کنار امنیت بالا مصرف منابع بالایی نیز دارد . سعی کنید حتما از این هندلر PHP در کنار مدل MPM Preforx استفاده کنید . استفاده از مدل آپاچی MPM Worker یا MPM Event در کنار suPHP در دایرکت ادمین نیازمند تسلط کامل به لینوکس و دایرکت ادمین است و به افراد تازه کار و کم تجربه توصیه نمیشود .


    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-13-2020, 03:08 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X