اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

پیغام Internal Server Error فایل های CGI در دایرکت ادمین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    پیغام Internal Server Error فایل های CGI در دایرکت ادمین

    در صورت مشاهده ارور و پیام خطا و پیغام Internal Server Error در هنگام اجرای اسکریپت های CGI توسط آپاچی و در کنترل پنل وب هاستینگ دایرکت ادمین ، باید موارد زیر را بررسی کنید .

    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	672x372x500ise-672x372.jpg.pagespeed.ic.Zgjdb4qAtD.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	28.6 KB شناسه:	18563

    قبل از هر چیز باید لاگی suexec واقع در مسیر زیر را بررسی کرد :

    کد PHP:
    vi  /var/log/httpd/suexec_log 
    کلیه ارور های مربوط به Permission ها یا همان سطح دسترسی ها در این فایل ذخیره و لاگ میشوند . فایل باید در پوشه cgi-bin و تحت مالکیت همان یوزر و گروه (owner/group) مادر باشد و در غیر این صورت به درستی اجرا نخواهد شد .

    پیغام Internal Server Error فایل های CGI در دایرکت ادمین
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	internal.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	70.8 KB شناسه:	18564

    سطح دسترسی و CHMOD مربوط به پوشه های میبایست روی ۷۵۵ باشد و در غیراین صورت اسکریپت CGI برای اجرا شدن با مشکل مواجه خواهد شد . فقط پوشه public_html است که میتواند با سطح دسترسی ۷۵۰ نیز بدون مشکل کار کند (در صورتی که زیر مجموعه group یوزر apache باشد)

    ساده ترین راه برای مشاهده ارور های اسکریپت CGI اجرای آن از طریق محیط SSH و به شکل زیر است :

    کد PHP:
    cd /home/username/domains/domain.com/public_html/cgi-bin

    ./script.cgi 
    برای رفع مشکل سطح دستری ها و Permission ها در دایرکت ادمین کار سختی پیش روی ندارید ، در واقع کافی است تا از اسکریپت تنظیم مجدد مالکیت ها و سطح دسترسی ها استفاده کنید . برای ست کردن مجدد سطح دسترسی ها مطابق زیر عمل کنید :

    کد PHP:
    cd /usr/local/directadmin/scripts

    ./set_permissions.sh all 
    برای ست کردن مجدد مالکیت ها و ownership ها در لینوکس مبتنی بر کنترل پنل دایرکت ادمین مطابق زیر عمل کنید :

    کد PHP:
    cd /home

    for i in ls; do { chown -R $i:$i $i; }; done
    به ندرت پیش می آید که مالکیت ها در لینوکس مبتنی بر دایرکت ادمین به هم بریزد . بنا بر این اول سطح دسترسی ها را مجددا مقدار دهی کنید و فقط در صورت نیاز مالکیت ها را از ابتدا تعیین کنید .

    در صورت نیاز به کانفیگ حرفه ای سرور های مبتنی بر دایرکت ادمین ، همین حالا درخواست کانفیگ دایرکت ادمین و کانفیگ سرور خود را برای ما تیکت کنید . در کمترین زمان ممکن سرور شما را به بهترین شکل مدیریت و تیون خواهیم کرد .
    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-12-2020, 01:28 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X