اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

پلاگین cPnginx | افزایش سرعت سرور cPanel با Nginx

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    پلاگین cPnginx | افزایش سرعت سرور cPanel با Nginx

    پلاگین cPnginx یک افزونه بسیار قدرتمند برای سرور های متبنی بر کنترل پنل وب هاستینگ WHM/cPanel است . با کمک پلاگین cPnginx قادر خواهید بو از Nginx به عنوان Reverse Proxy در کنار وب سرور آپاچی استفاده کنید . پلاگین cPnginx توان و قدرت سرور شما را افزایش میدهد و هچنین لود بالای ناشی از وب سرور آپاچی را کاهش میدهد . ترکیب cPanel + Nginx + Apache سرعت سرور هاستینگ اشتراکی شما را به شکل خیره کننده ای افزایش میدهد و سبب کاهش لود سرور و مصرف منابع سخت افزاری میگردد . Nginx به توان و قدرت بسیار زیاد زیر لود و ترافیک سنگین ، پایداری بسیار زیاد در هنگام هندل کردن هزاران کانکشن همزمان ، امکانات بسیار گسترده و قدرتمند ، کانفیگ پذیری بالا و آسان و همچنین مصرف بسیار پایین منابع سرور مانند حافظه RAM و پردازنده CPU شناخته شده و مشهور است . بر خلاف وب سرور های قدیمی و سنتی ، Nginx برای هندل کردن درخواست ها به thread ها تکیه نمیکند . وب سرور Nginx برای پردازش درخواست های ارسال شده به وب سرور از معماری فوق انعطاف پذیر event-driven یا asynchronous استفاده میکند . این معماری مدرن به Nginx اجازه مدیریت و پردازش هزاران درخواست همزمان زیر لود سنگین با حد اقل مصرف RAM و CPU را میدهد . با استفاده از پلاگین cPnginx با هزینه ای بسیار ناچیز سرعت و پایداری سرور cPanel را بالا ببرید و صفحات وب را چندین بار سریع تر از وب سرور Litespeed باز کنید .

    امکانات پلاگین cPnginx در سرور های سی پنل و هاستینگ های اشتراکی :
    از امکانات پلاگین Nginx قدرتمدن cPnginx در سی پنل میتوان به سرعت لود بسیار سریع سایت ها حتی بالا تر و سریع تر از لایت اسپید ، کاهش لود بالای سرور ناشی از نوع معماری وب سرور آپاچی ، آپدیت و به روز رسانی اتوماتیک و خودکار پلاگین cPnginx ، سازگاری ۹۹.۹٪ با کنترل پنل وب هاستینگ WHM/cPanel ، پنل مدیریت کامل در WHM ، پشتیبانی از GZIP Compression ، صرفه جویی در پهنای باند سرور ، توان تحمل بالا زیر حملات DOS و ترافیک های غیر طبیعی ، کنترل پنل ریسلر ها و نمایندگان فروش پلاگین ، ارائه API به نمایندگان فروش ، نصب اتوماتیک با اسکریپت نصب ، مدیریت آسان لایسنس پلاگین cPnginx ، ماژول سیستم WHMCS ، لایسنس ترایال ۱۴ روزه ، نصب و کانفیگ رایگان بعد از خرید ، سازگاری ۱۰۰٪ با رول های .htaccess ، پایدار کردن سرور های هاست اشتراکی و صد ها امکان مفید دیگر اشاره کرد .


    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	cpnginxgraph.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	101.2 KB شناسه:	18431


    همچنین توصیه میشود مقالات زیر را هم مطالعه بفرمایید.

    آموزش نصب nginx به همراه دیتابیس MariaDB و PHP-FPM در Ubuntu 16

    آموزش نصب nginx به همراه دیتابیس MariaDB و PHP-FPM در Debian 9

    آموزش نصب nginx به همراه دیتابیس MariaDB و PHP-FPM در CentOS 7


    در حال حاضر انواع نسخه های کرک شده این پلاگین در بازار موجود هست که بدون استثنا فاقد امنیت و پشتیبانی است و ایرادات بسیاری در نحوه عملکر و کارکرد سرور ایجاد خواهد کرد .

    برای استفاده از خدمات کانفیگ سرور و خرید پلاگین nginx مخصوص سی پنل درخواست خود را برای ما تیکت کنید . شرایط خرید پلاگین را اینجا مشاهده کنید.
    نویسنده سپیده محراب
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 02-09-2021, 04:09 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X