اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

آموزش تبدیل CentOS به Cloudlinux

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    آموزش تبدیل CentOS به Cloudlinux

    اگر قصد نصب سیستم عامل لینوکس کلاود Cloudlinux بر روی سرور خود را دارید و نگران داون شدن سرور در مدت نصب مجدد سیستم عامل بر روی سرور هستید Cloudlinux یک امکان بسیار حرفه ای و عالی را در اختیار شما قرار داده است . شما به ابزاری که Cloudlinux در اختیارتان قرار میدهد قادر خواهید بود تا لینوکس Centos خود را به کرنل Cloudlinux آپگرید و تبدیل کنید . برای انجام این کار کافیست تا اسکریپت تبدیل کننده سنت او اس به کلاود لینوکس را از وب سایت رسمی Cloudlinux دانلود کرده و با لایسنس ترایال یک ماهه ای که از سایت کلاود لینوکس دریافت کرده اید اجرا کنید .

    لینوکس cloudlinux لینوکس cloudlinux
    Click image for larger version  Name:	CL-small-logo2-1024x315.jpg Views:	1 Size:	49.7 KB ID:	18675


    تبدیل CentOS به cloudlinux :
    این برنامه در تنها چند دقیقه کلیه RPM های مورد نیاز را تغییر داده و به ورژن Cloudlinux آپگرید میکند . ابتدا به سایت رسمی cloudlinux مراجعه کنید و یک لایسنس تریال برای آی پی سرور خود تهیه کنید :

    http://docs.cloudlinux.com/index.htm...l_license.html

    حالا باید اسکریپت cldeploy را از سایت کلاود لینوکس دانلود کرده و با استفاده از لایسنس ترایال cloudlinux اقدام به اجرای آن کنید :

    کد PHP:
    wget http://repo.cloudlinux.com/cloudlinux/sources/cln/cldeploy

    sh cldeploy -<activation_key# if you have activation key 
    یا

    کد PHP:
    sh cldeploy -# if you have IP based license

    reboot 
    توجه داشته باشید که بعد از اتمام مراحل نصب ، باید سیستم عامل لینوکس را یک بار ریستارت کنید . بعد از ریستارت شدن لینوکس کرنل به cloudlinux آپگرید میشود و امکان مدیریت و اختصاص منابع سیستم به هر اکانت از طریق برنامه LVE داخل کنترل پنل وب هاستینگ مهیا میگردد . برنامه LVE روی کنترل پنل های وب هاستینگ cPanel, Plesk, ISPmanager, DirectAdmin, InterWorx قابل اجرا است .

    استفاده از سیستم عامل لینوکس cloudlinux در هاست لینوکس اشتراکی باعث کنترل شما روی منابع اختصاص داده شده به هر اکانت میگردد . این موضوع باعث میشود استفاده و مصرف بالای یک اکانت سبب داون شدن کل سرور نگردد و تنها یوزری که بیش از حد مجاز منابع سرور را مصرف میکند کند شده و با پیام Out of memory یا ارور اینترنال مواجه گردد .


    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 02-08-2021, 06:15 PM.

    #2
    درود
    قبلا یعنی تا یک سال پیش بساری از هاستینگ ها برای استفاده از این سیستم عامل مردد بودند اما خوشبختانه الان اکثرا هاستینگ ها از این سیستم عامل استفاده میکند.بجز کنترل منابع سرور در امنیت خیلی موثر است و همچنین با ایجاد امکان انتخاب نسخه پی اچ پی و اکستیشن های مورد نیاز و دسترسی به برخی تنظیمات اصلی پی اچ پی باعث شده محدودیت استفاده از اسکریپت های سازگار به نسخه پی اچ پی سرور از بین برود چون از پی اچ پی 4.4 تا آخرین نسخه پی اچ پی موجود توسط خود کاربر قابل انتخاب است.
    اگر شما نیز جزو افراد مردد هستید و این مطلب رو میخوانید و یا اطرافیان به شما توصیه میکنند نیازی نیست از کلود لینوکس استفاده کنید بهتر است شک نکنید و ماهیانه 11 دلار برای این سیستم عامل که هاستینگ شما را از بسیاری از مشکلات نجات میدهد کنار بگذارید البته ماه اول رایگان است .
    موفق و پیروز باشید

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X