اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

kali linux- تشخیص ندادن ویندوز۱۰ در bootable

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    kali linux- تشخیص ندادن ویندوز۱۰ در bootable

    سلام خدمت دوستان
    امیدوارم حالتون خوب باشه

    مشکل اینجاست که من لینوکس (کالی) نصب کردم و هنگامی که bootable میشه ... و باید ویندوز و کالی رو ببینیم و سیستم عامل مورد نظر انتخاب کنیم ......
    سیستم من فقط کالی رو تشخیص میده و اسمی از ویندوز ۱۰ وجود نداره

    از نظر نصب کردن لینوکس کاملا مطمین هستم ... بار اولم نیست ... و اینکه درایو c و بفیه درایو ها هستن و محتویاتشون حذف نشده ... /
    فقط موقع بوت شدن سیستم ویندوز ۱۰ نمیشناسه

    #2
    در مورد ویندوز8 امتحان شده و جواب داده. احتمال زیاد در ویندوز 10 هم جواب میدهد:

    CD یا USB بوت ویندوز 10 را در سیستم قرار دهید و با آن بوت شوید و سعی در ترمیم بوت لودر کنید (در خط فرمان داس فرمانهای زیر را تایپ کنید ):

    bootrec /fixmbr
    bootrec /fixboot

    با این کار پس از ریست کردن دوباره سیستم ، ویندوز 10 بالا می آید ، اما نمی توانید کالی لینوکس را ببینید و انتخاب کنید. پس از رفع مشکل ویندوز 10 ، برای رفع مشکل کالی لینوکس باید CD یا USB بوت کالی را در سیستم قراردهید و با آن بوت شوید تا گراب را به صورت زیر نصب کنید (در اینجا X را مطابق با درایو کالی لینوکس انتخاب کنید ) :

    fdisk -l
    sudo mount /dev/sdXX /mnt
    update-grub
    grub-install /dev/sdX
    sudo umount /mnt
    اکنون بوت لودر سیستم ، گراب است اما میتوان ویندوز 10 را نیز در پایین گزینه کالی لینوکس یافت.

    آخرین ویرایش توسط sahmada; در تاریخ/ساعت 10-19-2017, 12:23 AM.

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X