اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

درخواست آموزش نصب iredmail

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    درخواست آموزش نصب iredmail

    سلام
    من میخواستم میل سرور iredmail رو نصب کنم که هرچی تلاش کردم روی ubuntu debian centos نتونستم کامل نصبش کنم.تمام روش هایی رو که از طریق گوگل پیدا کردم تست کردم. داکیومنت های سایت خودشو هم کامل خوندم. یا با سورس های که پکیج ها دانلود میشه ازشون مشکل پیدا میکنم یا با dns name و .... کلا خیلی اذیت کرد. من شنیدم iredmail یه میل سرور کامله و همه پکیج های لازم و اساسی رو خودش نصب میکنه.البته طبق تحقیقاتی که کردم به این نتیجه رسیدم. اگر واقعا اینطوره یکی از دوستان لطف کنه یه راهنمایی بکنه مارو یا اینکه یه میل سرور لینوکسی دیگه معرفی کنید لطفا

    میخوام شبکه lan شرکت یه میل سرور داخلی راه اندازی کنم و اگه اوکی بود بجای میل سرور اصلی شرکت که به بیرون هم میل میفرسه قرارش بدم که در حال حاضر از mdaemon استفاده میکنم ولی میخوام تجربه لینوکسیشو هم داشته باشم.

    #2
    حل شد:203:

    به کمک این لینک تونستم کامل نصبش کنم بدون مشکل البته روی centos 6.5 فقط نصب شد. و یه نکته هست اونم اینکه باید SELINUX هم disable بشه که توی لینک قبلی نگفته و اینجا گفته شده.
    آخرین ویرایش توسط saeedbambo; در تاریخ/ساعت 02-24-2016, 09:44 AM.

    کامنت


      #3
      سلام ممنون از به اشتراک گذاری تجاربیاتتون. براتون آرزوی موفقیت دارم. :280:

      کامنت


        #4
        سلام . انگار یه سری پکیج هاش توی سرور خود گوگله ، با آی پی ایران منفجر میشه وسط نصب :(

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X