اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در نصب MongoDb | مانجارو

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در نصب MongoDb | مانجارو

    من با MongoDB خیلی کار میکردم از خیلی وقت پیش که البته از ریپو های خود دبیان نصبش کرده بودم اما دو روز پیش مهاجرت کردم به مانجارو و خوب راضیم فقط من دیگه نمیتونم MongoDB رو از ریپوزیتوری‌ها نصب کنم و متأسفانه دسترسی این رنج ای‌پی محدود شده همونطور که میدونید و خوب میتونستم پکیج‌های نصبی deb رو بگیرم ولی یه جا گفتن این کار رو نکنید چون بعدها به مشکل میخورید و خوب به نظر کار منطقی ای نمیاد. اگه کسی هست بتونه یه راهی جلوی من بزاره خیلی ممنون میشم ازتون.


    البته یه برنامه هم پیدا کردم که اون‌ هم فایل های deb رو دانلود و اکسترکت میکنه و بعد اینستالشون میکنه البته من زیاد سر در نمیارم ولی خوب شل رو تا حدی میتونم بخونم. یعنی میشه من سورسی که توی فایل PKGBUILD هست تغییر بدم و سورس‌هایی رو بهش بدم که با این ای‌پی میتونم بهش دسترسی داشته باشم ؟

    در ضمن میدونم با وی پی ان مشکل حل میشه اما، دنبال یه راهکار کلی میگرم تا شاید بقیه هم بتونن ازش استفاده کنن و کمی یادگیری هم

    سورس هم برای اقای علی مولایی هست که در ریپازیتوری های آرچ لینوکس گذاشته شده.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 05-26-2021, 11:05 AM.

    #2
    سلام. وقت بخیر. برای دانلود و نصب هر نوع پکیجی روی سرورتون در صورتیکه اون سایت مقصد ip های ایران رو بسته هم میتونید از سایت شکن استفاده کنید یا اگر سرور خارجی دارید میتونید تانل L2TP VPN ایجاد کنید که به راحتی بتونید پکیج هاتون رو نصب کنید. البته پیشنهاد من استفاده از سایت shecan هست که راحت تر و سریعتر کارتون رو راه میندازه و هیچ مشکلی هم براتون به وجود نمیاد.

    سایت شکن جهت عبور از محدودیت هایی که روی ip های ایران انجام شده

    آموزش نصب L2TP VPN Server در لینوکس

    کامنت


      #3
      خیلی ممنون از شما دوست عزیز و گل خیلی کمک کننده بود و برای دوستانی که این مشکل رو دارند یه پکیج رو دوستمون آقای مولایی ساختند توی AUR که میتونید اون رو از yay دانلود کنید. mongodb-iran-bin و mongodb-tools-iran-bin هستند که میتونید از سرورهای غیر رسمی ( ولی معتبر ) بدون دردسر های vpn و ... پکیج های mongodb رو بگیرید و نصب کنید. البته روی سرور از این پکیج‌ها استفاده نکنید.
      کد:
      yay -S mongodb-iran-bin && yay -S mongodb-tools-iran-bin

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X