اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

تفاوت بین سویچ لایه دو با سویچ لایه سه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    تفاوت بین سویچ لایه دو با سویچ لایه سه

    سلام به همه
    من میخوام بدونم سویچ های لایه دوم با سویچ های لایه سوم چه فرقی با هم دارند و چه مزایای و امکاناتی نسبت به همدیگه دارند ؟
    ممنون
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    #2
    سلام دوست عزیز
    سوئیچ های لایه 2 فقط از روی Mac Address بسته ها را ارسال و دریافت می کنند ولی سوئیچ های لایه 3 هم از Mac Address و هم از IP Address برای ارسال و دریافت Packet استفاده می کنند .سوئیچ های لایه 3 می توانند در شبکه نقش یک Router را ایفا کنند و عمل Routing را در بین شبکه های مختلف انجام دهند .

    کامنت


      #3
      خیلی ممنون بابت توضیحات شفافتون . من توی دفترم یه سویچ معمولی دارم فکر کنم هاب سویچ هست 24 پورت سرعتش هم 10/100 هست. میخواستم بدونم اولا سویچ لایه دو بگیرم یا لایه سه ؟ دوما من اگه از این سویچ های الایه دو یا سه تهیه کنم چقدر تاثیر میزاره توی سرعت شبکه ؟
      ممنون میشم هزینه های حدودی رو هم اگه دارین بگید ؟
      پیشاپیش ازتون تشکر میکنم
      اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X