سامانه الکترونیکی شکایات، انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تشکر در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نظارت بر عملکرد بخش های یک سازمان یا ارگان جهت ارتقاء کیفیت خدمات، تسریع در امور و جلب اعتماد و رضایتمندی هموطنان معزز و مراعات سرعت، دقت، صحت در فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به موارد مطروحه به صورت شبانه روزی (بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته) به منظور تحقق عملی تکریم ارباب رجوع و فراهم نمودن زمینه انتقال دیدگاه ها، شکایات و پیشنهادات مردم شریف بعنوان ولی نعمت مسئولین به مدیران دستگاه های مختلف در خصوص اصلاح امور و رفع معایب و برطرف کردن ضعف عملکردو هدایت مجموعه های تحت پوشش به سمت ارئه خدمات مناسب و مطلوب و معرفی نحوه ارائه خدمات شایسته به همه مراجعه کنندگان در حوزه های گوناگون اعم از شرکت های دولتی، خصوصی، موسسات و .... میباشد.
قابلیت های این سامانه :
قابل استفاده در :
تمام ادارات، سازمانها، نهادها، ازجمله شرکتهای آب، برق، گاز، تلفن، سازمان بورس، بانک ها، وزارت خانه ها، شهرداری، آموزش عالی، بیمه و ...
سازمان های حمل و نقل و ترافیک (تاکسیرانی اتوبوس رانی) و .. .
و تمام شرکت ها و کارخانجات دولتی و خصوصی
قابلیت های این سامانه :
- ارائه کد رهگیری اتوماتیک به تماس گیرنده بعد از اتمام مکالمه تلفنی جهت پیگیری های بعدی
- ارسال کد رهگیری به شماره موبایل تماس گیرنده (در صورت وارد نمودن شماره موبایل)
- ارئه گزارش گیری از طریق وب (تعداد تماس ها، تعداد شکایات، انتقادات، پیشنهادات و تشکر با فیلترهای مختلف)
- قابلیت اتصال به انواع اتوماسیون اداری جهت ارجاع شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر به واحد مربوطه جهت پیگیری، بر ای عموم مردم فهیم فراهم نموده.
قابل استفاده در :
تمام ادارات، سازمانها، نهادها، ازجمله شرکتهای آب، برق، گاز، تلفن، سازمان بورس، بانک ها، وزارت خانه ها، شهرداری، آموزش عالی، بیمه و ...
سازمان های حمل و نقل و ترافیک (تاکسیرانی اتوبوس رانی) و .. .
و تمام شرکت ها و کارخانجات دولتی و خصوصی
جهت نصب و راه اندازی از طریق ایمیل آدرس زیر در ارتباط باشید
support@linux-zone.org
support@linux-zone.org