اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

راه اندازی آپلود سنتر منطقه لینوکسی ها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    راه اندازی آپلود سنتر منطقه لینوکسی ها

    گروه منطقه لینوکسی ها برای سهولت فعالیت اعضای انجمن اقدام به راه اندازی upload center کرده است تا از این پس اعضای سایت بدون هیچ نگرانی و محدودیتی برای آپلود فایل بتوانند فایل ها، عکس ها، آموزش های تصویری و مقالات خود را از طریق این سایت بر روی سرورهای قدرتمند منطقه لینوکسی ها آپلود کنند.


    آپلود فایل




    فقط دوستان لطفا این نکته مهم را در نظر داشته باشند که تصاویر و محتویات غیرمجاز و مخالف قوانین جرائم رایانه ای، حذف و دسترسی به آنها غیرممکن بوده و ip کاربران متخلف، برای همیشه بر روی سرور مسدود خواهد شد.


    آدرس آپلود سنتر منطقه لینوکسی ها :


    حداکثر حجم مجاز تعیین شده برای آپلود هر فایل برای کاربران مهمان 100 مگابایت‬ و برای افرادی که در نرم افزار سایت ثبت نام کنند 200 مگابایت‬ می باشد و در ماه های آینده این مقادیر افزایش خواهد یافت.


    با سپاس
    محمد هابیلی
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 02-09-2021, 05:07 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X