cucm یا Cisco Unified Communications Manager در حقیقت سیستم تلفنی (مرکز تماس) سیسکو می باشد. مفهوم unified communication به ارتباطات یکپارچه و ترکیبی تمام اجزای یک سیستم تلفنی کامل مانند صدا ، تصویر ،کنفرانس و دیتا برمیگردد. این مرکز تماس با توجه به ظرفیت بالا در تعریف کاربر و امکان کلاسترینگ و تفکیک باربه عنوان یک سیستم enterprise شناخته شده و در محیط های با scale بالا بسیار پرطرفدار است. core این سیستم ;کرنل لینوکس می باشد و روی اکثر ویرچوال سرورها مانند esxi نصب میشود. همچنین از پروتوکل های sccp ، mgcp و sip پشتیبانی میکند و در حقیقت به دلیل پشتیبانی از sip با اکثر سیستم ها و دیوایس های دیگر voip از طریق همین پروتوکل ارتباط برقرار کرده و integrate میشود .
نکته مهم مسئله لایسنس های این محصول می باشد که با توجه به دیوایس ها و تعداد آنها متفاوت هستند.

و اما ما CUCM کرک نسخه 11 را به صورت فول (بدون محدودیت) برای شما راه اندازی میکنیم.:
Cisco Unified Communications Manager 11 cracked

در مورد سایر محصولات دیگر که در یک شبکه تلفنی یکپارچه، مورد نیاز است باید به محصولات زیر اشاره کرد:

- cuc یا Cisco Unity Connection که برای اهدافی چون ivr و voice mail مورد استفاده قرار میکیرد و از این طریق کاربران می توانند با استفاده از یه email inbox ، web browser ، نرم افزار cisco jabber ، آی پی فونهای سیسکویی خود ، smartphone و یا حتی tablet به پیامهای صوتی خود دسترسی و آنها را مدیریت کنند.

کرک CUC نیز موجود است :
Cisco Unity Connection Cracked

- cup یا Cisco Unified Presence که در حقیقت با عنوان Cisco Unified IM & Presence هم به آن اشاره میکنند در حقیقت چت سرور سیسکویی هست که امکانات بالایی همچون group chat, persistent chat, IM logging, IM history و compliance را داراست و البته وضعیت presence ; کاربران رو هم نمایش میده که در تصمیم گیری تماس و کاهش تاخیرات در ارتباطات بسیار مفید است.

کرک CUP نیز موجود است :
Cisco Unified IM & Presence Cracked

و همچنین محصولاتی چون webex برای کنفرانس صوتی و تصویری و یا media center بعنوان سرور رکورد تماسها ...

کرک ورژن 11 تمامی محصولات موجود است.

در صورت تمایل لطفا به بنده پیام خصوصی بدید.