اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مرکز تماس، سیستم تلفنی، تلفن گویا، Call Center منطقه لینوکسی ها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مرکز تماس، سیستم تلفنی، تلفن گویا، Call Center منطقه لینوکسی ها

    امروزه مراکز تماس (Call Center)، نقش مهمی را در ارتباط بین کسب و کار ها و مشتریانشان بازی می کنند. سازمانها به اهمیتی که مراکز ارتباط در موفقیت آنها دارند پی برده اند و همواره سعی می کنند، این امکان را برای مشتریانشان فراهم آورند که در هر زمان و مکان، با سریعترین و ساده ترین امکانات بتوانند با سازمان در ارتباط باشند.

    در مراکز تماس (Call Center)، مشتریان می توانند از طریق تلفن، فکس، صندوق صوتی، ایمیل، پیامک و وب سایت با توجه به علاقه خود از طریق هر کدام از رسانه های ذکر شده با سازمان ها و کسب و کار ها در ارتباط باشند.

    مرکز ارتباط را می توان اینگونه تعریف کرد : سیستمی هماهنگ از مردم، فرآیندها، تکنولوژی ها و استراتژی ها که دسترسی به اطلاعات، منابع و کارشناسان را از طریق کانال های ارتباطی مناسب برای ایجاد تعامل فراهم می آورد. این تعامل باعث ایجاد ارزش برای مشتری و سازمان می شود. بیشتر شرکت ها و سازمان های بزرگ از مرکز تماس به عنوان وسیله ای به منظور مدیریت کردن تعاملات مشتریان خود استفاده می کنند. بیشتر شرکتها و سازمانهای بزرگ از مرکز تماس به عنوان وسیله ای به منظور مدیریت کردن تعاملات مشتریان خود استفاده می کنند.


    بعضی از قابلیت های این مرکز تماس :

    کاهش 60% هزینه تلفن سازمانها و ارگانها برای ارتباط با دیگر شعبه ها
    پنل کاربری راحت و آسان تحت وب جهت ساخت داخلی ها مورد نظر
    صندوق صوتی (Voice Mail) برای هر داخلی
    مدیریت تماس های ورودی و خروجی (Inbound Route & Outbound Route)
    محدود کردن تماس های ورودی و خروجی
    تعیین زمان کاری (Time Condition)
    انتقال تماس (Call Forward)
    ترنسفر تماس (Transfer Call)
    منشی اتوماتیک (IVR) برای سازمانها ادارات و کارخانجاتی که حجم زیادی از تماس ها رو دارند.
    صف انتظار (Queue)
    گروه پاسخگو (Ring Group)
    موزیک انتظار (Music On Hold)
    چت سرور
    رکورد یا ضبط مکالمات داخلی ها برای مراکز حساس و مهم
    تماس تصویری بر بستر شبکه
    فعال کردن داخلی ها بر روی گوشی های موبایل و تبلت ها
    پیچینگ
    ارسال فکس گروهی (FAX Server)
    گزارش گیری کامل از تماس های داخلی های مورد نظر به صورت روزانه ماهیانه و سالیانه
    تماس تبلیغاتی (سیستم تلفن کننده اتوماتیک)
    فروش بلیط تلفنی برای پایانه های مسافربری
    سیستم نوبت دهی تلفنی
    سیستم نظرسنجی تلفنی
    سیستم تلفنی شکایات، انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تشکر
    سیستم تلفنی قصه گو، شعر، داستان، چیستان و لطیفه
    سیستم تلفنی مشاوره پزشکی، تحصیلی، حقوقی، اجتماعی و روانشناسی
    سیستم پخش اذان
    تلفن گیم

    قابلیت اتصال به دیگر مراکز تماس و نرم افزارهای سازمانی مانند : الکاتل، مایتل، اریکسون، سانترال پاناسونیک، سیسکو کال سنتر، تنور، لینک و انواع دیتابیس و سی آر ام مانند MySQL, SQL Server, Oracel, Suger CRM, Vtiger CRM, Microsoft Sharepoint و دیگر سیستم های مالی و اداری

    قابل استفاده در تمام سازمانها، ارگانها، شرکت ها، کارخانجات، مراکز دولتی و خصوصی، ارگانهای نظامی، بانک ها، موسسات اعتباری، شرکت های گارانتی و تعمیرات، شرکت های حمل و نقل، دانشگاه ها، کتابخانه ها، زندانها، سازمان آب برق گاز تلفن، اپراطورهای همراه اول ایرانسل تالیا رایتل، آژانسهای مسکن، رادیو و تلویزیون، آموزشگاه ها، مراکز درمانی و بهداشتی، بیمارستانها، مطب ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، مدارس، مهدهای کودک، مراکز مشاوره درمانی، آژانسهای مسافرتی و ... .


    جهت نصب و راه اندازی یا کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل زیر در تماس باشید :
    support@linux-zone.org

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X