اطلاعیه

بستن
1 of 2 < >

اطلاعیه مهم

سلام و احترام. با توجه به سوء استفاده بعضی کاربران در معرفی سایت ها و محصولات شان و همچنین لینک سازی های غیرقانونی این بخش بسته شده و شما میتوانید جهت تبلیغات یکی از تعرفه های تبلیغات را انتخاب و اطلاع دهید. با سپاس
2 of 2 < >

اطلاعیه مهم

سلام و احترام. با توجه به سوء استفاده بعضی کاربران در معرفی سایت ها و محصولات شان و همچنین لینک سازی های غیرقانونی این بخش بسته شده و شما میتوانید جهت تبلیغات یکی از تعرفه های تبلیغات را انتخاب و اطلاع دهید. با سپاس
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تبریک سال 1394 ( سال انتقال دانش مضاعف )

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    تبریک سال 1394 ( سال انتقال دانش مضاعف )

    عید نوروز و آغاز بهار فقط به معنی نو شدن طبیعت نیست بلکه به ما یاد میدهد که اندیشه ای پویا و فکر و ذهنی فعال و سرشار از طراوت و تازگی داشته باشیم.
    نو شدن افکار و اندیشه ها به ما کمک میکند تا در راه رسیدن به آرمانها والا تلاش مضاعفی از خود ارایه نموده تا در پرتو آن راه هایی جدید برای میل به اهداف متعالی پیدا کنیم. همه ما برای به بار نشستن آرزوهایمان تلاش میکنیم تا به قله بلند خواسته هایمان برسیم در چنین بستری چشمه های جوشان افکار و اندیشه به صورت تبادل آراء به اوج شکوفایی, بلوغ و بالندگی میرسد. در این راستا همدلی و همفکری گره گشای مشکلات احتمالی خواهد بود, جوانه های مستعد فکر و نظر ما در محیطی دوستانه و صمیمی رشد میکند بنابراین هر کدام از ما به عنوان جزءی از اجزای این منظومه به هم پیوسته بخشی از بار مسولیت را بردوش گرفته ایم تا در سایه رشد علمی, ارتقاء فناوری و بروز رسانی ابزارهای کاربردی به اهداف طراحی شده نزدیک شویم. به همین منظور نیازمند تلاش دو جانبه و چند جانبه هستیم تا همه ما در این فرآیند صحیم باشیم. آنچه که ما به مقصد خواهد رساند ثمره اندیشه و خرد جمعی ایست و راه به بار نشستن اندوخته های علمی ما از گذر پیشنهادات و انتقادات شما میسر میشود لذا انتظار داریم با مطرح کردن راه کارهای مفید و موثر ما را یاری فرمایید.
    بر این باور هستیم که داشته های امروز مان حاصل تلاش و تکاپوی دیروز است و فردا و فرداهای روشن تر ثمره اندیشه های طلایی امروز ماست.
    به همین منظور در راستای اهداف برنامه ریزی شده جهت بالا بردن بار علمی انجمن منطقه لینوکسی ها در سال 1394 تصمیم گرفتیم امسال را سال انتقال دانش مضاعف نام گذاری کنیم. امیدواریم با کمک و یاری شما دوستان و سروران عزیز در رسیدن به اهداف طراحی شده موفق شویم.



    یا مقلب القلوب و البصار یا مدبر الیل و نهار یا محول حول و الاحوال حول حالنا الا احسن الحال



    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	10420754_807128869362650_3875015735922540433_n.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	71.4 KB
شناسه:	19107
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 03-22-2015, 10:47 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X