اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

queue

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    queue

    با سلام
    میخواستم یک کلاس شبکه رو با (queue types),(queue),(psq) یا هر چیز که میشه تو یک کلاس شبکه بدون محدود سوکت کانکشن فقط پهنای باند دانلود وآپلود را محدود کنم. یعنی بدون در نظر گرفتن پهنای باند کلی که دارم میخوام هر کس بیشتر از 5k/b نتونه دانلود کنه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    #2
    سلام
    اگه منظورتون اینه که مثلا رنج ip شبکه تون رو سرعتش رو محدود کنی روی 5k از بخش queue و تب simple queue یک queue جدید اضافه میکنید و در قسمت name یه اسم دلخواه برای خودتون انتخاب کنید و از قسمت target address میتونید رنج شبکه یا یک ip خاص رو بدین اگه میخواهید رنج بدین میتونید رنج رو با subnet تعریف کنید مثلا بدین 192.168.100.1/24 و بعدش هم در قسمت target upload و target download میتونید تعریف کنید که این رنج ip که دادین سرعتش مثلا 128k باشه یا به قول شما 5k و بعدش Ok کنید که تموم بشه از این به بعد هر کسی که توی اون رنج تعریف شده شما باشه سرعت اینترنتش برابر هست با همونی که شما تعریف کردین براش.
    موفق باشید

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت


      #3
      ممنون از راهنمایتون. فقط چند نکته؟
      پهنای باندم 8m هست.
      با این روش بعد از انتخاب پهنای باند download و upload این سرعت بین یک کلاس شبکه share میشه یا به هر کس تا این مقداری که ما مشخص شده اجازه میده؟

      کامنت


        #4
        تعداد یوزر هاتون چند تاست ؟

        من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

        کامنت


          #5
          بین 100 تا 150 متغیره.
          میخوام هر کسی که وصل میشه بیشتر از سرعت مشخص شده استفاده نکنه و از پهنای باند ذیگران استفاده نکنه حالا هر چقد پهنای باند هست مهم نیست.

          کامنت


            #6
            اگه بحث اینه که حق کسی ضایع نشه به نظرم همون دونه دونه Ip ها رو براش Q تعریف کن . البته اینم بگم که یه روش دیگه هم هستش که شما مثلا یه رنج بش میدی و میگی هر کس توی این رنج هست سرعتش 32k باشه یا اینکه حتی میتونی بگی که اگه کاربرای دیگه ای که توی این گروه هستند در صورتی که نبودند پهنای باند اونا رو بین یوزرهای دیگه تقسیم کنه . البته اینم بگم که این کار رو نکنی بهتره دردسر میشه برات همون هر کس پهنای باند خودش رو داشته باشه بهتره .

            من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

            کامنت


              #7
              قبلا queue را امتحان کردم ولی مشکل اینکه تو 450g بیشتر از 7 تا queue نمیسازه. حالا دنبال راه حل دیگه هستم. ایا با psq این کار شدنیه؟

              کامنت

              درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

              انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

              شبکه های اجتماعی
              در حال انجام ...
              X