اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشاوره در مورد vpn زدن در میکروتیک

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشاوره در مورد vpn زدن در میکروتیک

    سلام به همه دوستای گلم توی انجمن
    یه میکروتیک دارم توی شیراز خودم تهران هستم ادمین شیراز روی میکروتیک vpn تعریف کرده که همکارام از توی ویندوزش به صورت نرم افزاری vpn میزنن به میکروتیک شیراز که از یه سیستم اونجا استفاده کنند که سرعتشون هم خیلی پایین هست . من میخواستم بدونم اگه من از روی میکروتیک خودم به میکروتیک شیراز vpn بزنم و همکارا دیگه نرم افزاری وصل نشن به شیراز و از روی تانلی که من ایجاد کردم وصل شن چقدر توی سرعت تاثیر داره ؟ آیا اصلا این روش تانل زدن میکروتیک به میکروتیک سرعتش بیشتره یا نرم افزاری از طریق ویندوز به میکرتیک وصل شیم سرعتش بهتره ؟
    ممنون میشم برای حل این مشکل اگه راه حلی دارین راهنمایی بفرمایین :69:

    #2
    خوب یک Tunnel Session مطمئناً BW کمتری مصرف میشه تا چند

    کامنت


      #3
      منظورتون اینه که وقتی همکارام vpn میزنن از روی ویندوزشون به سمت سرور اونا چندتا تانل محسوب میشه ؟ برای همینه که سرعت افت پیدا میکنه ؟

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X