اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل آپلود و دانلود بیش از حد در شبکه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل آپلود و دانلود بیش از حد در شبکه

    سلام به همه. توی شبکه ما یکی داره آپلود و دانلود شدید میذاره و من نمیتونم پیداش کنم. از توی میکروتیک وقتی ip scan میزنم ip address های مربوط به سیستم های شبکه رو میاره بعلاوه یکسری ip آدرس 0.0.0.0 به همراه مک آدرس های مختلف هم نمایش میده. کسی راه حلی داره کمک کنه؟:69::69::69:

    #2
    سلام و عرض ادب
    معمولا یکی از مکانیزم های امنیتی تجهیزات این هست که در زمان حملات ممانعت از سرویس, به خاطر اینکه بتونن زیر بار شدید پکت ها رو مدیریت کنن, source IP ها رو توی لاگ به حالت 0.0.0.0 تغییر میدن که پردازش کمتر بشه(البته این فقط یک حالت هست, میتونه بابت حملات spoofing باشه که مهاجم داخلی میتونه توی شبکه ایجاد کنه, یا حتی میتونه بابت عدم پیکربندی صحیح تحهیزات داخل شبکه خودتون باشه و ... که بر اساس توپولوژی شبکه اتون میشه حدس زد کدوم حالت هست)
    ولی در حالت کلی توی میکروتیک میتونید برید توی مسیر زیر:
    کد PHP:
    Tools  --> Packet Sniffer 
    بخشی داره به عنوان streaming, میتونید ترافیک رو بفرستید سمت یه کلاینتی که روش wireshark در حال اجرا هست و ترافیک رو capture و تحلیل کنید.
    البته من اطلاعی از وضعیت شبکه شما ندارم(حتی میزان لود روی خود میکروتیک) ولی بر اساس ساختار میتونید ترافیک رو با روش های مختلفی تحلیل کنید.
    ارادت

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X