اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نحوه متصل کردن nano ویندوز سرور به domain و تعریف اکتیو دایرکتوری مناسب و اتصال دامین ها به یکدیگر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نحوه متصل کردن nano ویندوز سرور به domain و تعریف اکتیو دایرکتوری مناسب و اتصال دامین ها به یکدیگر

    سلام وقت بخیر، من چند تا سوال دارم که خلاصه مطرح میکنم. من یک ویندوز سرور 2016 نصب کردم و روش AD DS (اکتیو دایرکتوری دومین + سرویس) را روش نصب کردم و یک جنگل ( forest) جدید زدم و اسم دومین را گذاشتم RTS.LOCAL

    بعد روی این ویندوز سرور در پاور شل با دستور زیر یک ایمیج نانو سرور ساختم که پیشفرض نام و دومینش رو و پسورد ادمین را مشخص کردم.
    کد:
    new-nanoserverimage Geust Standard -mediapath d:\ -Targetpath c:\Nano12.vhdx -Computername Nano12 -Domainname RTS.LOCAL -package Microsoft-nanoserver-iis-package

    بعد در Hyper-V با این ایمیج یک ماشین مجازی جدید درست کردم، اما وقتی بالا میاد، و یوزر را ادمین میزنم پسورد و دومین را مشخض میکنم نمیتوانم بهش وصل بشم و خطا میده به نظر شما مشکل کجاست ؟

    1) آیا باید نام دامین .LOCAL نباشه مثلا .COM باشه ؟

    2) اگر باید .COM باشه باید چطور تعریفش کنم، منظورم اینکه خوب من الان یک .LOCAL دارم حالا میخوام یک .COM درست کنم و اونو بگم که از نوع
    کد:
    Add new domain to existing forest
    قرارش بدم ؟


    3) اگه از نوع Ad new domain to existing forest قرارش بدم موقعی که میخوام به جنگل اصلی وصلش کنم در قسمت "Credentials for deployment operation" چیه باید بزنم ؟ (باید یوزر نیم و پسورد ادمین سرور دومین RTS.LOCAL را بهش بدم ؟)


    4) وقتی یوزر نیم و پسورد ادمین سرور دومین RTS.LOCAL را بهش میدم میگه نمیتواند سروری را که دومین RTS.LOCAL روش تعریف شده ببینه حالا چطوری باید بیام Trust تعریف کنم که این به اون وصل شه ؟

    ای پی سروری که روش RTS.LOCAL تعریف شده
    کد:
    IP: 172.16.0.10
    Subnet:255.255.0.0
    Default getaway: -
    DNS: 127.0.0.1
    تنظیمات شبکه سروری که میخوام روش دومین .COM را تعریف کنم
    کد:
    IP:172.17.0.10
    Subnet:255.255.0.0
    Default getaway: -
    DNS:172.16.0.10
    در واقع در کل میخوام یک سرور داشته باشم با دومین RTS.LOCAL و یک سرور دیگه داشته باشم با یک دومین دیگه مثلا AD.COM و بعد روی یکیشون بتونم نانو سرور پیش ساخته وصل کنم و در مرحله بعدی هم این دو دومین را بهم متصل کنم بتوانند همدیگه رو آپدیت کنن یا ریپلیکت کنن.

    هیچ جا توضیح کاملی در این خصوص نیست همه تا همون مرحله نهایت ساخت جنگل اولیه توضیح دادن. فکر کنم خودش یک دایره المعارف میشه خیلی ممنون ​
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 06-11-2020, 01:18 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X