اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نصب یا فعال کردن پروتکل snmp در ویندوز 7

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نصب یا فعال کردن پروتکل snmp در ویندوز 7

    سلام به همه دوستان منطقه لینوکسی ها. در این آموزش ساده روش فعال کردن سرویس snmp را در ویندوز سون میخوام آموزش بدم. همونطور که میدونید پروتکل snmp برای مانیتورینگ بیشتر استفاده میشه سعی میکنم توی یه مقاله دیگه ای کامل این پروتکل رو معرفی کنم. برای نصب سرویس snmp در ویندوز سون ابتدا از طریق منوی start وارد control panel میشویم و گزینه programs and Features رو باز میکنیم و همانند عکس روی گزینه turn windows features on or off کلیک میکنیم. یک پنجره کوچک باز میشود از اون پنجره گزینه simplw network manager protocol (snmp) رو پیدا کنید و تیکش رو بزنید و OK رو بزنید که پروتکل snmp نصب بشود.

    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	Selection_035.png
نمایش ها:	1
اندازه:	227.9 KB
شناسه:	18708

    بعد از نصب میتونید از طریق control panel گزینه administrative tools وارد شوید و services رو باز کنید. در اونجا میتونید سرویس snmp رو مثل عکس پیدا کنید.

    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	Selection_036.png
نمایش ها:	1
اندازه:	161.8 KB
شناسه:	18709
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X