اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مرگ ویندوز سرور در راه است!

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مرگ ویندوز سرور در راه است!


    با سلام خدمت کاربران محترم انجمن منطقه لینوکسی ها !


    اگر تا بحال خبر پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز سرور ۲۰۰۳ را در ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ نشنیده اید ، می توانید خبر رسمی را در این لینک مشاهده فرمائید ؛ همچنین در زیر نیز می توانید خبر فارسی را از دیتا پرداز مطالعه فرمائید.

    مرگ ویندوز سرور ۲۰۰۳ در راه است

    طی اعلام رسمی شرکت مایکروسافت (تولید کننده و صاحب توزیع های ویندوز) در جولای ۲۰۱۵ پشتیبانی از نسخه ۲۰۰۳ ویندوز سرور را پس از ۱۲ سال پایان خواهد داد ؛ اگر این مسئله برای شما اهمیت دارد و هنوز یکی از کاربران ویندوز سرور ۲۰۰۳ هستید بدین معنی است که مایکروسافت هیچ بروز رسانی نرم افزاری و امنیتی برای ویندوز سرور ۲۰۰۳ نخواهد داد و تمام تهدیدات و باگ های امنیتی برای شما مشکل ساز خواهد شد و هیچگاه توسط ویندوز شناسایی نخواهد شد(مگر با استفاده از سیستم های امنیتی جانبی).

    مشکلات امنیتی ویندوز ۲۰۰۳ در آینده

    با توجه به این که مایکروسافت در کمتر از ۱ سال دیگر (در جولای سال ۲۰۱۵) پشتیبانی از ویندوز سرور ۲۰۰۳ را متوقف می سازد ؛ خطر های بزرگی اطلاعات شما را به خطر خواهد انداخت.
    در حال حاظر نیز ویندوز سرور ۲۰۰۳ بدون آپدیت امنیتی یا حتی آپدیت امنیتی قدیمی یکی از آسیب پذیر ترین سیستم عامل های مخصوص سرور می باشد.
    پیشنهاد می شود سریعاٌ یک برنامه ریزی دقیق در مورد انتقال به ویندوز سرور 2008R2 یا حتی 2012R2 انجام دهید تا در سال آینده با خطر جدی مواجه نشوید.

    فرصت مناسبی برای رهائی از هزینه های اضافه ویندوز و ورود به محیط آزاد لینوکس

    شاید زمان آن فرا رسیده از سیستم عامل بسته و سنگین ویندوز به محیط آزاد لینوکس بپیوندید.
    مطالب بیشتری از مزایای استفاده از لینوکس به جای ویندوز در ایران را می توانید در لینک زیر مطالعه بفرمائید.
    مزایای استفاده از لینوکس به جای ویندوز در ایران




    [منبع:] http://dpli.ir/XcBgLg
    آخرین ویرایش توسط danitfk; در تاریخ/ساعت 09-10-2014, 12:49 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X