اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مدیریت پهنای باند

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مدیریت پهنای باند

    با سلام من کافی/گیمنت دارم و میخواستم محدودیت پهنای باند واسه کاربرام اعمال کنم خب یه سری نرم افزار هست که اینکارو انجام میده ولی در حقیقت دانلود رو محدود میکنن نه پهنای باند رو مثل هندی کافی فیلترینگ یه راه دیگه اش هم که شنیدم استفاده از سوئیچهایی هستند که قابلیت کنترل پهنای باند دارند ولی مشکل اونها هم اینه که در این حالت سرعت شیرینگ کامپیوترها هم پایین میاد و کاربرانی که میخوان شبکه بازی کنن به مشکل بر میخورند به نظر دوستان چی کار میشه کرد؟

    #2
    با سلام
    برای کنترل و مدیریت پهنای باند میتونید از میکروتیک استفاده کنید . کار کردن باهاش هم خیلی سخت نیست .

    کامنت


      #3
      من با میکروتک اشنایی ندارم ارزونترین مدلش که وایرلس هم داشته باشه چیه و قیمتش حدودا چنده؟

      کامنت


        #4
        اگه تعداد یوزرهاتون بیشتر از ۱۵ نفر نیست میتونید از مدل rb751u استفاده کنید .هم وایرلس در اختیارتون میزاره و هم میتونید پهنای باند تون رو مدیریت کنید کلی امکانات دیگه هم از قبیل DHCP و فایروال و غیره .. . هم داره .
        اکثر آموزش هاش رو هم به صورت تصویری توی سایت گذاشتم . بخش میکروتیک رو بخونید .

        کامنت


          #5
          نرم افزار BWmeter استفاده کنید البته 2تا کارت شبکه میخواد دسگاهتون.

          کامنت

          درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

          انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

          شبکه های اجتماعی
          در حال انجام ...
          X