اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

رات چیست

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    رات چیست

    Rat چیست ؟

    Rat یا رت به ابزاری گفته می شود که به واسطه آن می توان سیستم های کامپیوتری را تحت کنترل درآورد . رت مخفف Remote Administration Tool می باشد و در واقع به معنی ابزاری است که می توان با آن از راه دور سیستمی را مدیریت نمود. اما در حال حاضر Remote Administration Tool ها یا Rat ها به شکل دیگری توسط هکرها استفاده می شوند ، به همین دلیل دیگر Rat یک ابزار مدیریتی ساده نیست بله یک تروجان است که به صورت مخفیانه وارد شده و زندگی کاربر را در دست می گیرد ، به همین خاطر به آن Remote Access Trojan گفته می شود ، در واقع به معنی تروجانی است که می توان با آن از راه دور سیستمی را مدیریت نمود. این مدیریت شامل موارد زیر است :
    • دیدن قربانی به وسیله دوربین یا وب کم وی
    • دزدیدن فایل ها
    • جستجو در فایل های شخصی کاربر
    • دیدن سرویس های کاربر
    • باز کردن هر چیزی بر روی سیستم وی
    • چت کردن با او
    • کنترل کامل سیستم عامل او
    • دیدن تمامی چت های انجام شده وی
    • دیدن تمامی رمز های عبور استفاده شده در سیستم او

    و خلاصه ، هر دسترسی دیگری که به ذهنتان می رسد ، با رت عملی است . رت ها در نمونه های گوناگونی موجود هستند ، رت های لینوکسی ، اندرویدی ، ویندوزی و ….

    منبع : هکر زون

    #2
    سلام
    چند روز پیش تو یکی از انجمن ها دنبال این بودم بدونم ratچیه و چیکار میکنه. انواع ratرو برام به زبان ساده توضیح بده.یکی از دوستان برای من به زبان ساده توضیح دادن اصلا رت چیه باهاش چیکار میکنن.

    توضیحاتی که دوستمون فرستاد من پایین میزارم . مطلبی که از نظر دوشخص متفاوت توضیح داده شده باشه درکش خیلی راحت تره. من تازه عضو انجمن شدم قصد دارم به دوستان علاقه مند کمک کنم و این بخش انجمن فعال بشه
    رت چیست؟
    رت (RAT) مخفف کلمه (Remote Access Trojan) یا (Remote Administration Tool) هست و به زبان ساده یعنی دسترسی از راه دور , بخوام واضع تر توضیح بدم رت به ما این امکان رو میده که بتونیم سیستم یا گوشی ها رو کنترل کنیم , وقتی میشنوید یک گوشی هک شده و تمامی اطلاعات اون شخص پخش شده دلیلش فکر میکنید چی هست ؟ درست فهمیدید رت (RAT), هکر ها از رت ها برای کنترل سیستم یا گوشی قربانی هاشون استفاده میکنند , رت ابزاری بسیار خطرناکی هست و خیلی از هک هایی که اتفاق میفته امروزه از طریق همین رت هست. تا اینجا فهمیدیم که رت چیه حالا ببینیم چطوری کار میکنه؟ فرض کنید یکی از دوستان شما براتون یک فایل ارسال میکنه میتونه فرمتش exe باشه یا mp3 یا حتی فرمت عکس باشه و به شما میگه که مثلا این یک برنامه هست که تلگرام رو هک میکنه یا اینستاگرام رو هک میکنه و شما با خوشحالی این فایل رو باز میکنید ولی میبینید هیچ اتفاقی نمیفته یا یک ارورر دریافت میکنید یا اینکه برنامه به درستی اجرا میشه و شما هم خیلی راحت با اون برنامه تقلبی کار میکنید , در ظاهر همه چی خوبه اما در پشت چه اتفاقی میفته ؟ وقتی که شما روی اون فایل دوبار کلیک میکنید علاوه بر برنامه اصلی یک برنامه مخرب هم اجرا میشه و این برنامه سیستم ما رو در اختیار هکر قرار میده و بعد از اجرا شدن فایل توسط ما هکر به تمامی بخش های سیستم ما دسترسی داره و ما روحمون هم از این اتفاق خبر داره نمیشه.
    دوستان خواستن بیشتر مطالعه کنن من لینک یک سایت رو پایین میزارم میتونن کاملتر راجت مبحثratمطالعه کنن

    https://ultrasec.org/what-rat/
    آخرین ویرایش توسط sasan2293; در تاریخ/ساعت 02-19-2018, 02:25 PM.

    کامنت


      #3
      سلام
      اینکه رات چی هست رو احتمالا اکثر بچه ها بدونن
      ولی انتخاب بهترین رات شاید کمی سخت باشه
      میتونید در این مقاله بهترین رات های اندروید رو یاد بگیرید.
      بهترین رات های(RAT) اندروید رات یک ابزار برنامه ریزی شده است که امکان کنترل یک گوشی هوشمند(یا هر دیوایس دیگر) را از راه دور ممکن میسازد درحالی که دسترسی

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X