اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

اپلود شل از طریق باگ و هک سایت sql bug

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    اپلود شل از طریق باگ و هک سایت sql bug


    اپلود شل از طریق باگ sql

    دورد اپلود شل توسط کالی لینوکس از طریق باگ sql از پیدا گردن باگ تا اپلود شلر by rednofozi امنیت را جدی بگیرید اگر برای امنیت سایت نیاز به کمک داشتید با ایدی تلگرامی من در ارتباط باشید.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 02-16-2020, 02:11 PM.

    #2
    سلام
    اموزش ها توی این زمینه زیادن اما روش هایی که واقعا عملی باشه و کاربردی که بتونیم استفاده کنیم اموزشش کمه مثلا برای باگ sqli اموزش کامل جایی ندیدم البته داخل سایت پن تست کور اموزش خوبی در این رابطه بود که تونست کمک کنه اما کلا اموزش های هک همیشه نسبت به اموزش های دیگه منابع کمتری دارن.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 02-16-2020, 02:06 PM.

    کامنت


      #3
      سلام و احترام. در ابتدا ورودتون رو به انجمن تبریک میگیم. ممنون میشیم قوانین انجمن را رعایت کنید. لینک سازی در انجمن ممنوع است و در صورتی که نیاز به تبلیغات میباشد، میتوانید از پلن های متنوع تبلیغاتی ما استفاده کنید.

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X