اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

Sniffing شبکه ( Man In The Middel Attack)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    Sniffing شبکه ( Man In The Middel Attack)

    توی این فیلم قصد دارم یکی از روش های حمله با استفاده از متد MITM یا Man In The Middle رو در شبکه local آموزش بدم.


    :83:



    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	tmp_30951-MITM-1167135710.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	11.2 KB
شناسه:	19087
    آخرین ویرایش توسط constantine; در تاریخ/ساعت 02-04-2017, 03:00 PM.

    #2
    باید حتما Gateway طرف لینوکس که روش Sniff میکنیم باشه ؟؟؟؟
    rmalekghasemi.ir
    MTCNA MTCRE CCNA CCNP
    CISCO-Mikrotik-VOIP-HP servers
    09131407063 تماس فقط امور تجاری -انجام امور تخصصی شرکت ISP-ISDP و ارگان های دولتی -مشاوره

    کامنت


      #3
      جناب مهندس
      راهکاری هم برای مقابله mitm وجود داره؟؟؟

      کامنت


        #4
        ببینید حملات mitm خیلی وسیع هست و اینی که من اینجا گذاشتم مربوط به lan میشه . داخل شبکه هم بخواید شنود اطلاعات انجام بدید یکی از حالت هایی که میشه شنود کرد این هست که یه پلی باشید بین سیستم قربانی و اکسس پوینت . یعنی اطلاعات از سیستم شما هم عبور کنه . مثلا یه حالت قشنگ تر برای این حملات این هست که شما به عنوان هکر یه زوج کلید عمومی و خصوصی برای خودتون تولید کنید و خودتون رو جای قربانی جا بزنید و کلید عمومی خودتون رو در میانه راه با کلید عمومی قربانی عوض کنید و بفرستید برای قربانی دیگه . اطلاعات با کلید عمومی شما رمز میشه و خودتون هم با کلید خصوصیتون رمزگشایی میکنید :255:

        کامنت


          #5
          مسلم هست که راه هایی برای مقابله با این نوع حملات وجود داره ! منتها سوالتون یه مقداری کلی هست . شنود هم میتونه داخل شبکه باشه و هم توی اینترنت . منتها فکر کنم منظور شما داخل شبکه هست . برای این کار شما به عنوان یه امنیت کار و یا یه هکر باید از ذهن خلاق خودتون استفاده کنید و راه های جدید و معقول برای مقابله ایجاد کنید . مثلا من یه راه میگم روی این قضیه فکر کن و ایده بگیر . من به شخصه میام یه CA داخل شبکه میذارم که هم authentication و هم authorization برای هر عملیات انجام بشه و مثلا محمد نامی که داخل شبکه داره ادعا میکنه من محمد هستم صحت حرفش رو بررسی کنه
          موفق باشی دوست من

          کامنت

          درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

          انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

          شبکه های اجتماعی
          در حال انجام ...
          X