اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

طریقه سفارشی کردن قسمت داشبورد

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    طریقه سفارشی کردن قسمت داشبورد

    چطوری میتونم یوزری را بسازم که فقط قسمتهایی از داشبور راببیند و یا مثلا دسترسی به قسمت گزارش نداشته باشد

    #2
    سلام. در مورد چه پنل مانیتورینگی صحبت میکنید؟ کمی توضیحات بیشتری بدید؟

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت


      #3
      سلام
      من در زبیکس یک یوزر با سطح دسترسی زبیکس یوزر درست کردم و اون رو داخل یک یوزر گروهی که بهش پرمیژن دادم فقط هاست گروه مثلا شبکه را بتونه مانیتور کنه.
      ولی وقتی با این یوزر وارد میشم در مسیر مانیتورینگ، داشبورد با توجه به اینکه فقط همون هاست گروه شبکه رو می بینم کارد قسمت های دیگه را که در داشبورد درست کردم هم میبینم البته این رو بگم فقط کادری که اون هاست ها را نشون میده رو میبینم مثلا کاردی که هاست های دیتابیس را نمایش میدهد. هدف من این هست به یک گروهی از پرسنل مانیتور کردن هاست های مربوط به خودشون رو بدم و اگر بشه سطح دسترسی طوری تنظیم کنم که نتونن گزارش بگیرند . قسمت اول رو انجام دادم ولی مشکلی هست که توضیح دادم (کادر هاست گروه های دیگه نیز نمایش داده می شود)
      ممنون از پاسخگویی سریع شما

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X