اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

حل خطای Interface JsonSerializable not found

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    حل خطای Interface JsonSerializable not found

    در لینوکس centos وب سرور آپاچی را نصب کرده بودم که وب سرور بالا نمی آمد و خطای 500 Internal Server Error میداد. در لاگ های سرور با خطای Interface JsonSerializable not found مواجه شدم که به خاطر نصب نبودن پکیج php-json هست.
    کد PHP:
    [18-May-2020 01:10:26 Asia/TehranPHP Fatal error: Interface 'JsonSerializable' not found in /var/www/html/vendor/illuminate/database/Eloquent/Model.php on line 36 
    برای حل مشکل پکیج php-json را نصب کنید :
    کد PHP:
    # yum install php-json 
    سپس سرویس httpd را ریستارت کنید :
    کد PHP:
    # systemctl restart httpd 
    موفق باشید.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X