اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نصب تمام پکیج های مورد نیاز در لینوکس CentOS 6 Minimal

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نصب تمام پکیج های مورد نیاز در لینوکس CentOS 6 Minimal

    اگر با لینوکس CentOS 6.x نسخه کم حجم یا مینیمال یا Minimal کار میکنید احتمالا با مشکلاتی مانند کم بودن یا نصب نبودن خیلی از برنامه ها و پکیج ها مواجه شدید.خیلی از این پکیج ها ، پیش نیاز نصب سایر برنامه های تحت لینوکس مورد نظر شما هستند.

    نصب همه پکیج ها در Centos
    Click image for larger version  Name:	Development-Tools-300x202.jpg Views:	1 Size:	16.9 KB ID:	18695

    برای حل این مشکل میتوانید به راحتی تمام ابزار ها و پکیج های مورد نیاز وبمستران و گسترش دهندگان نرم افزار های لینوکسی را به صورت گروهی بر روی لینوکس سنت اوس ۶ خود نصب کنید.برای نصب Development Tools کافیست از طریق Ssh به سرور خود متصل شوید و دستور زیر را وارد کنید :

    کد PHP:
    yum groupinstall “Development Tools” 
    تمام سرویس های رایج و مورد نیاز شما در لینوکس CentOS 6.x با اجرای این فرمان نصب میشود.البته اگر فقط با یک یا چند پکیج ساده و معمولی کار دارید توصیه میکنیم که جداگانه نصبش کنید چون این دستور تعداد زیادی برنامه و ابزار به لینوکس شما اضافه خواهد کرد و این موضوع در صورتی فضا و دیسک شما از حجم کم و محدودی برخوردار است مشکل ساز خواهد شد.معمولا کسانی نسخه مینیمال Minimal لینوکس CentOS رو نصب میکنند که این موضوع براشون مهمه.نسخه Minimal CentOS فقط حاوی کرنل و حد اقل برنامه ها و سرویس های مورد نیاز جهت کار کردن بدون ایراد لینوکس است.
    موفق باشید.
    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 02-07-2021, 06:15 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X