اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

سناریو محاسبه تعداد فایل ها و مرتب کردن آنها در لینوکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سناریو محاسبه تعداد فایل ها و مرتب کردن آنها در لینوکس

    سلام دوستان. من یه سناریو دارم کمی توی لینوکس مبتدی هستم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    نوشتن دستوراتی که بتواند موارد زیر را بررسی کند :
    1- تعداد محتویات Home Directory محاسبه و نمایش داده شود.
    2 - تعداد خطوطی از فایل etc/passwd که دارای کلمه ی root هستند محاسبه و نمایش داده شود. (از دستور grep میتوانید استفاده کنید اما از سوئیچ -n استفاده نکنید)
    3 - سه دایرکتوری به نامهای even - odd و final داریم. در دایرکتوری even یک فایل به نام f1 هست که اعداد زوج 1 تا 100 را دارد. در دایرکتوری odd در فایل f2 اعداد فرد 1 تا 100 قرار دارد. بعد از ریختن این اعداد سپس در دایرکتوری final محتویات f1 و f2 رو به صورت sort شده میریزیم.
    4 - ابتدا تولید کردن مضارب 7 بین دو عدد 3000 تا 8000 و سپس پیدا کردن 30 امین مضرب 7 و ریختن اون عدد در فایلی به نام f1

    با سپاس

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X