اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

خطای unable to connect tcp://mail.site.com:587 connection refused

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    خطای unable to connect tcp://mail.site.com:587 connection refused

    یک میل سرور با postfix و dovecot راه اندازی کرده بودم، آدرس ایمیلی که روی mail server ایجاد کرده بودم را روی یکی از cms های ایجاد سایت (وردپرس، جوملا، ویبولتین و ...) ریجیستر کرده بودم. وقتی تست ارسال ایمیل از روی cms سرور سایت میگرفتم با خطای unable to connect tcp://mail.site.com:587 connection refused مواجه میشدم. همانطور که در خطا گفته شده، سرور سایت نمیتونه با سرور ایمیل ارتباط برقرار کنه. از روی سیستم شخصی خودم وقتی ping ایمیل سرور رو میگرفتم با موفقیت سراغ ip آدرس میل سرور میرفت ولی وقتی از روی سرور سایت پینگ میل سرور رو گرفتم دیدم سراغ ip خودش داره میره. تنظیمات هاست سرور سایت را از مسیر /etc/hosts باز کردم و مشاهده کردم یک رول وجود داره که آدرس میل سرور رو نوشته ولی به جای اینکه آدرس ip میل سرور نوشته شده باشد آدرس ip خود سرور سایت وارد شده بود.
    کد PHP:
    10.10.10.10      mail.mysite.com 
    این خط رو کلا حذف کردم و بعد از تست مجدد خطایی که در cms سایت میگرفتم برطرف شد. البته شما میتونید به جای حذف کردن ip میل سرور را با ip خودتان جابجا کنید.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X