اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

حل خطای netstat: command not found در debian ubuntu centos

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    حل خطای netstat: command not found در debian ubuntu centos

    اگر شما دستور netstat را اجرا کردید و با خطای زیر مواجه شدید :
    کد PHP:
    bashnetstatcommand not found 
    این به این معنی است که پکیج های مربوط به ابزار net-tools که شامل netstat است نصب نشده اند. ممکن است ابزار net-tools به طور پیش فرض روی سیستم شما نصب نباشد، بنابراین باید آن را به صورت دستی نصب کنید.

    این بسته همچنین شامل ابزارهای اضافی دیگری مانند arp ،ifconfig ،netstat ،rarp ،nameif و route میباشد. برای اینکه netstat را در سیستم خود نصب کنید، می توانید پکیج net-tools را با استفاده از دستور زیر نصب کنید:

    در Debian/Ubuntu
    کد PHP:
    # apt-get install net-tools 


    در CentOS
    کد PHP:
    # yum install net-tools 

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X