اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

چگونه چند کامپیوتر را در یک کلاستر قرار دهیم؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    چگونه چند کامپیوتر را در یک کلاستر قرار دهیم؟

    سلام دوستان و اساتید عزیز
    یه دانشگاه یه برنامه ی آزمایشگاهی داره که پردازش های تحلیلی خیلی سنگینی انجام میده به طوریکه زمان یک اجرا تا ۴۰ روز طول میکشه! یعنی یه سری داده بهش میدن و ۴۰ روز بعد خروجی رو پس میگیرن.
    چند تا کامپیوتر دارن که میخوان اونها رو در یک کلاستر قرار بدن و بار پردازشی این برنامه رو روی همه ی کامپیوتر ها بندازن تا از این طریق بتونن در زمان کمتری به جواب و خروجی برنامه برسن.
    من یه سری اطلاعات در مورد برنامه ی ‫‪OpenMosix‬‬ به دست آوردم که این کار رو انجام میده (البته من هنوز عملا از اون استفاده نکردم) ولی متاسفانه این پروژه تا سال ۲۰۰۸ ادامه داشته و نمیدونم که آیا این برنامه کارم رو راه میندازه یا نه. میخواستم از دوستان بپرسم که آیا در این مورد تا حالا کاری انجام دادن؟ برنامه ی دیگه ای رو میشناسن که همین کار رو انجام بده؟ و کلا اگه بتونین راهنمایی بفرمایین خیلی ممنون میشم.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X