اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

بهترین آنتی ویروس برای سرور مجازی لینوکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    بهترین آنتی ویروس برای سرور مجازی لینوکس

    در دنیای IT و وب، امنیت اطلاعات یکی از مهم ترین دغدغه های فکری مدیران IT و وب مستران و مدیران سرور است. همه روزه برنامه های مخرب و جدیدی برای هک کردن اطلاعات خصوصی و سرور ها وارد دنیای مجازی میشوند که در صورت عدم آمادگی برای مقابله با آن ها، آسیب های وارد شده جبران نا پذیر خواهد بود. اگر از سرور مجازی لینوکس استفاده میکنید، نصب یک آنتی ویروس قدرتمند و حرفه ای بر روی لینوکس سرور مجازی یا سرور اختصاصی شما یکی از ضروریات ادامه کار می باشد.

    آنتی ویروس لینوکسی



    اصلی ترین کمکی که آنتی ویروس سرور مجازی به شما میکند، جلوی گیری از آپلود شدن Shell به سرور مجازی شماست. به خصوص اگر از سرور مجازی یا اختصاصی خود در جهت وب هاستینگ استفاده میکند، کنترل تک تک هر هاست کاری بسیار دشوار و وقت گیر است. با داشنت آنتی ویروس بر روی سرور مجازی، شل به محض آپلود شدن در هر یک از هاست های شما، در جا پاک خواهد شد و از اجرای اسکریپت مخرب جلوگیری به عمل خواهد آمد. در این قسمت به معرفی ۳ آنتی ویروس برتر رایگان لینوکس برای نصب در سرور مجازی و سرور اختصاصی می پردازیم :



    آنتی ویروس ClamAV :

    بدون شک برترین و مشهور ترین آنتی ویروس رایگان لینوکس، آنتی ویرس ClamAV می باشد. رایگان بودن، سرعت بسیار بالا، سادگی کار با ClamAV، به روز شدن های پی در پی و … این آنتی ویروس را تبدیل به مشهور ترین آنتی ویروس برای نصب بر روی لینوکس و سرور مجازی کرده است. اغلب وب هاستینگ های بزرگ نیز از آنتی ویروس ClamAV بر روی سرور اختصاصی لینوکس خود استفاده میکنند. آنتی ویروس ClamAV بر روی کنترل پنل وب هاستینگ Cpanel قابلیت اسکن کردن فایل ها را حتی به یوزر های هاست نیز میدهد.

    نصب آنتی ویروس ClamAV روی سرور مجازی لینوکس



    برای دانلود آخرین ورژن آنتی ویروس ClamAV با کلیک بر روی لینک زیر وارد وب سایت ClamAV شوید :

    دانلود آنتی ویروس ClamAV



    آنتی ویروس AVG :

    یکی از بهترین انتخاب ها برای سیستم عامل لینوکس و استفاده در سرور مجازی لینوکس، ورژن رایگان آنتی ویروس AVG است. آنتی ویروس AVG به خصوص به کاربرانی پیشنهاد میشود که از دستکاپ Desktop بر روی سیستم عامل لینوکس سرور مجازی خود استفاده میکنند. حجم AVG نسبت به ClamAV بیشتر است و به روز رسانی و اپدیت پکیج های آن به صورت روزانه و لحظه ای است. به دلایلی با IP ایراد قادر به دانلود کردن آنتی ویروس AVG نیستید. برای دانلود یا از سرور مجازی خارج از کشور استفاده کنید و یا در صورت تمایل به دانلود کردن به کامپیوتر شخصی آی پی خود را تغییر دهید.

    نصب آنتی ویروس AVG روی سرور مجازی لینوکس



    برای دانلود آخرین ورژن آنتی ویروس لینوکس AVG رایگان روی لینک زیر کلیک کنید :

    دانلود آنتی ویروس AVG



    آنتی ویروس Avast :

    آنتی ویروس Avast نیز یکی از پرطرفدار ترین آنتی ویروس های مناسب نصب روی سیستم عامل لینوکس سرور مجازی است. محیط کاربری Avast بسیار زیبا و کاربر پسند است و به کاربرانی که از دسکتاپ بر روی لینوکس سرور مجازی خود استفاده میکنند نصب آن توصیه میشود. Avast در گذشته عنوان بهترین آنتی ویروس رایگان سال را نیز به خود اختصاص داده است و در رده بندی سالیانه آنتی ویروس ها همواره در میان چند آنتی ویروس برتر قرار داشته است.

    نصب آنتی ویروس Avast روی سرور مجازی لینوکس



    برای دانلود آخرین ورژن آنتی ویروس Avast با کلیک بر روی لینک زیر وارد وب سایت Avast شده و نسخه رایگان مخصوص لینوکس را دانلود نمایید :

    دانلود آنتی ویروس Avast


    همچنین توصیه میشود مطالعه کنید :

    آیا سیستم عامل لینوکس بدون ویروس است؟


    موفق باشید.
    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 02-07-2021, 04:29 PM.

    #2
    درود
    ممنون از مطلب خوبتون
    البته بهترین نرم افزار برای این منظور cxs محصول سایت کانفیگ سرور است که 60 دلار قیمتشه ولی مادام العمر است که با استفاده از clamAV دائما سیستم شما را تحت نظارت دارد و اجازه آپلود شل و فایل های مخرب نمیدهد و دارای امکانات زیادی هست و حتی ورژن بسیاری از اسکریپت هارو هم می شناسد.
    در تجربه چند ساله کار هاستینگ واقعا بدون این نرم افزار ممکن نیست سرور رو از شر بیشتر مخرب ها ایمن نگه داشت.
    البته این نظر من است و ممکنه دوستان نرم افرارهای بهتری رو بشناسند و یا از روش های دیگری استفاده کنند.

    کامنت


      #3
      لایسنس قانونی آنتی ویروس نود 32 را می توان از سرور های اصلی آن خریداری کرد. این لایسنس خریداری شده لایسنسی اختصاصی است. بنابراین آن را فقط روی یک دستگاه می توان اجرا کرد و برای هر سیستمی باید لایسنس جداگانه خریداری شود.


      این لایسنس ها انواع مختلفی دارند که شما با توجه به کاربرد آن می توانید نوع مناسب آن را خریداری کنید. کاربران جدید این آنتی ویروس لایسنس جدید آن را باید خریداری کنند و بعد از اتمام دوره آن می توانند خرید خود را با هزینه ای کمتر از هزینه خرید اولیه آن تمدید کنند. باید توجه داشت که تنها در صورت خریداری لایسنس اصلی می توان آن را تمدید کرد. اگر لایسنس جعلی خریداری شده باشد امکان تمدید آن غیر فعال خواهد شد.

      همچنین خریداری دوره زمانی 2 ساله لایسنس به صرفه تر از دوره 1 ساله آن و تمدید دوباره آن در پایان سال است.


      بعد از خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 یک کد 20 رقمی فعال سازی آن به کاربر ایمیل می شود. با این کد تمامی نسخه های آنتی ویروس و تمام امکانات آن فعال می شود. در صورت خرید لایسنس آنتی ویروس آپدیت خودکار آن فعال می شود و به صورت روزانه به روز می شود و دیگر نیاز به جستجوی یوزر و پسورد آن در اینترنت نیست.


      با توجه و رعایت نکات بالا می توان خرید مطمئن و مناسب تری انجام داد.
      آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-11-2020, 11:45 PM.

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X