اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

شیوه دور زدن محدودیت های نرم افزارهای اینترنتی اندروید

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    شیوه دور زدن محدودیت های نرم افزارهای اینترنتی اندروید

    سلام
    در این تاپیک شیوه های دور زدن محدودیت های نرم افزار اینترنتی اندروید صرفا با هدف اشنایی با مشکلات و رفع این مشکلات در برنامه احتمالی خودتون گزاشته میشه

    #2
    در پست اول شیوه ی دور زدن نرم افزار رادار رو می گزارم که ازش با هدف دریافت شارژ رایگان استفاده میکردن
    که البته الان این باگ رو رفع کردن
    فایل های پیوست شده

    کامنت


      #3
      اینم شیوه جدید دور زدن نرم افزار اپ که از این برنامه هم واسه دریافت شارژ رایگان استفاده میکنند
      فایل های پیوست شده

      کامنت


        #4
        اینم شیوه دور زدن برنامه InstaLikes که برای افزایش یا هک لایک اینستگرام استفاده میشه ازش
        فایل های پیوست شده

        کامنت


          #5
          اینم از نرم افزار مترجم ویرا
          نتونستم تو انجمن اپلودش کنم،چون حجمش زیاد بود
          آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-14-2020, 01:11 AM.

          کامنت


            #6
            4روش برای استفاده از برنامه واتس اپ بدون محدودیت زمانی



            واتس اپ به عنوان یکی از محبوب ترین مسنجرها برای سیستم عامل های اندروید، IOS و دیگر پلتفرم ها شناخته می شود. هنگامی که کاربران برای اولین بار از این مسنجر استفاده می کنند، این امکان را دارند تا از آن برایمدت زمان یک سال به صورت رایگان استفاده کنند. اما بعد از کاربران مجبور هستند که با پرداخت مبلغ $0.99 یک لایسنس جدید برای مدت زمان یک سال خریداری کنند. شاید پرداخت کردن یک دلار برای برنامه ای که هر روز از آن استفاده می کند، مشکل بزرگی نباشد، به خصوص اگر تا قبل از مسنجر واتس اپ از پیامک ها برای ارسال اس ام اس استفاده می کردید و هر پیامک نیز هزینه ای جداگانه داشته است. پس چرا برای برنامه ای که می تواند پول هایتان را ذخیره کند، هزینه ای نکنید؟




            پرداخت برنامه واتس اپ برای خرید لایسنس تنها با استفاده از Paypal یا Google Wallet امکان پذیر است. شاید در کشورهای اروپایی این موضوع مشکلی نداشته باشد، اما در بسیاری از کشورها پرداخت با چنین روش هایی بسیار دشوار است و یا حتی غیر ممکن است. در این آموزش برای کسانی که امکان چنین کاری را ندارند، اموزش هایی آماد کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید.




            روش اول: حذف و ساخت دوباره اکانت شما



            این روشی بسیار ساده است که با استفاده از ان می توانید برنامه واتس اپ خود را برای مدت زمان یکسال تمدید کنید. تمام چیزی که برای این کار لازم دارید، حذف کردن برنامه واتس اپ می باشد.(البته این کار مشابه حذف معمولی در گوشی و نصب دوباره آن نیست)



            توجه داشته باشید که این روش تنها در صورتی عملی است که مدت زمان شما پایان نیافته باشد. پس از این روش تنها در صورتی استفاده کنید که هنوز برنامه واتس اپ شما فعال است.



            قبل از این که به سراغ آموزش روش اول برویم، باید به شما بگوییم که حذف کردن برنامه واتس اپ می تواند تاثیراتی نسبتا منفی نیز داشته باشد که شامل موارد زیرمی باشند:



            حذف شدن از تمام گروه هایی که در آنها بوده اید: دقیقا مشابه آن که شما از گروهی خارج شده اید. بنابراین بهتر است قبل از انجام این کار پیامی را مبنی بر مجبور بودن شما جهت ترک گروه، ارسال کنید تا دوباره دوستانتان شما را به این گروه ها دعوت کنند.پاک شدن تاریخچه پیام های شما: اما لازم نیست نگران باشد، شما می توانید از پیام هایتان نسخه پشتیبان گرفته و سپس دوباره از آن استفاده کنید. برای انجام این کار به مسیرSettings > Chat settings > Backup conversationsبروید. این نسخه پشتیبان در حافظه داخلی گوشی همراه شما ذخیره خواهد شد.




            بعد از این که نسبت به حذف اکانت خود مطمئن شدید، کافی است که از روش زیر برای حذف آن استفاده کنید:



            برنامه واتس اپ را اجرا کرده و به قسمت Settings > Account > Delete my account مراجعه کنید. در این حالت با صفحه ای که در زیر مشاهده می کنید، مواجه خواهید شد.شهری که سیم کارت شما در ان ثبت شده است را انتخاب کنید. کد آن شهر به صورت اتوماتیک در برنامه وارد خواهد شد.شماره همراه خود را وارد کنید.بر روی گزینه Delete my account کلیک کنید. این کار باعث خواهد شد که شما از برنامه خارج شده و هرگونه پیوند بین واتس اپ و اکانت شما از بین خواهد رفت.






            حالا که اکانت واتس اپ شما حذف شده است، برنامه واتس اپ را باز کرده و شماره خود را دقیقا مشابه دفعه اولی که واتس اپ را نصب کرده بودید، در برنامه ثبت کنید. اگر شما از گفتوگوهایتان پشتیبان تهیه کرده باشید، واتس اپ به صورت خودکار ان را شناسایی کرده و از شما سوال خواهد کرد که آیا آنها را ریستور کند یا خیر. هنگامی که مسیج هایتان ریستور شدند، اگر به بخش Settings > Account > Payment مراجعه کنید می توانید مشاهده کنید که اکانت کاربری اکانت شما برای مدت زمان یکسال دیگر تمدید شده است. حالا می توانید از دوستانتان بخواهید که شما را دوباره به گروه دعوت کنند.


            روش دوم: تمدید تاریخ انقضا برنامه با iPhone یا iPad


            با استفاده از یک گوشی آیفون امکان تمدید کردن اکانت خود را خواهید داشت. این کار می تواند اکانت شما را تا سال 2022 تمدید کند که نسبتا مدت زمان مناسبی است. اگر می توانید گوشی ایفون یا آیپدی را از دوستتان قرض بگیرید، گام های زیر را جهت نو کردن اکانت خود دنبال کنید:


            برنامه واتس اپ را از دستگاه خود حذف کنید. فراموش نکنید که با مراجعه به مسیر Settings > Chat settings > Backup conversations از گفتوگوهایتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.اگر دوستتان در حال حاضر در گوشی خود دارای اکانت واتس اپ بود و از این برنامه استفاده می کرد، از گفتوگوهای او نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس برنامه را حذف کنید. در غیر این صورت، این از این مرحله رد شوید.برنامه واتس اپ را بر روی گوشی ایفون نصب کرده و سپس ان را اجرا کنید و سپس با استفاده از شماره خودتان آن را فعال کنید تا یک کد فعال سازی از طریق اس ام اس برایتان ارسال شود.کد دریافت شده را در گوشی ایفون دوستتان وارد کنید.برنامه در حال حاضر باید بر روی گوشی ایفون دوستتان با استفاده از شماره همراه و اکانت شما فعال است.حالا شما باید اکانت خودتان را در گوشی ایفون دوستتان پاک کنید. در حال حاضر دوست شما امکان نصب دوباره واتس اپ و بازیابی گفتوگوهایی که از آن نسخه پشتیبان تهیه کرده بود را دارد.حالا برنامه واتس اپ را بر روی گوشی خودتان نصب کنید و با شماره خودتان آن را فعال کنید.بعد از انجام این کار، اگر به بخش Settings > Account > Payment Info مراجعه کنید، متوجه می شوید که اکانت شما تا سال 2022 تمدید شده است.


            روش سوم: منتظر بمانید تاریخ سرویس شما پایان یافته و صبر کنید!


            این روش نیز ساده است، در این روش شما باید اجازه دهید تا اکانت واتس اپ expire شده و چند روز صبر کنید (به صورت نورمال دو تا سه روز) تا دوباره اجازه امکان از واتس اپ برای مدت زمان 2 الی 3 ماه را داشته باشید. دلیل این کار توسط واتس اپ جلوگیری از سوق داده شدن شما به سمت رقیب های واتس اپ، مانند وایبر، لاین، تلگرام و … می باشد.


            بنابراین اگر شما می توانید برای مدت زمان دو یا سه روز از واتس اپ خود دور بمایند، این روش بسیار ساده و جالب است. در غیر این صورت، روش های دیگر را مشاهده کنید.


            روش چهارم:تمدید کردن اکانت شما با استفاده از یک گوشی نوکیا:


            این کار باعث می شود تا مدت زمان بیشتری بتوانید واتس اپ را بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود تمدید کنید. تنها چیزی که لازم دارید یک گوشی قدیمی نوکیا با سیستم عامل سیمبیان میباشد. اگر چنین چیزی ندارید، بدون شک پیدا کردن یکی از آنها نباید کار دشواری باشد. هنگامی که گوشی اندرویدی شما و همچنین گوشی قدیمی نوکیایتان آماده بود گام های زیر را دنبال کنید:


            برنامه واتس اپ را از گوشی همراه اندرویدی خود پاک کنید. فراموش نکنید که با مراجعه به مسیر Settings > Chat settings > Backup conversations از گفتوگوهایتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.اگر بر روی دستگاه نوکیا برنامه واتس اپ نصب بود و به مکالمه های آن نیاز داشتید، از آن پشتیبان تهیه کرده و سپس اقدام به حذف کردن آن بنمایید.سیم کارت دستگاه اندرویدی را خارج کرده و آن را به گوشی نوکیا وارد کنید.در گوشی نوکیا خود به سایت whatsapp.com مراجعه کرده و آخرین نسخه از برنامه واتس اپ را دریافت کنید.برنامه واتس اپ را با استفاده از شماره همراه خود فعال کنید و سپس در آن چندین پیام ارسال کنید و با چند نفر تماس بگیرید.گوشی نوکیا را خاموش کرده و سیم کارت داخل آن را دوباره به گوشی اندرویدی وارد کنید.برنامه واتس اپ را در گوشی اندرویدی، از سایت گوگل پلی دریافت کرده و آن را نصب کنید و اقدام به فعال سازی آن بنمایید.سپس به بخش Settings > Account > Payment Infoمراجعه کنید تا مشاهده کنید که مدت زمان استفاده شما از واتس اپ، تمدید شده است.

            کامنت


              #7
              تشکر
              پسورد فایل ها چی هست؟

              کامنت


                #8
                فایل ها پسورد ندارن
                کدوم یکی؟

                کامنت


                  #9
                  Charge_NoCopy.pdf
                  و
                  pdf آموزش ویرا

                  کامنت

                  درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

                  انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

                  شبکه های اجتماعی
                  در حال انجام ...
                  X