اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

چطور میشه فونت های اضافی را حذف کرد؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    چطور میشه فونت های اضافی را حذف کرد؟

    درود.
    یک سری فونت غیرلازم در مخزن فونت های اوبونتو وجود دارن چطور میشه آنها را حذف کرد جوریکه برای کارکرد سایر ابزار مشکلی بوجود نیاد.
    مثلا فونت چینی یا هندی.

    #2
    سلام. به قسمت Seting=>Regional&Languages برید و روی دکمه Manage Installed Languages بزنید بعد از وارد کردن یوزر و پسورد یکسری زبان هم دانلود میکنه. بعد از اتمام کار از پنجره باز شده روی دکمه Installed/Remove Languages کلیک کنید و از پنجره ای که باز میشه و لیست تمام زبان ها رو نمایش میده، تیک زبان های اضافی رو بردارید و فقط انگلیسی و زبان فارسی رو انتخاب و تنظیمات رو ذخیره کنید.

    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	Selection_001.png
نمایش ها:	213
اندازه:	263.4 KB
شناسه:	27918


    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت


      #3
      درود.

      من طبق راهنمایی زبانهای اضافه را حذف کردم ولی هنوز فونتهای آن زبانها توی پوشه ی فونت ها هستن. مثل فونتهای چینی و ابری و هندی. راهی نیست که اینها پاک بشن؟

      پرسش دیگرم اینه که چطور میشه فونت لیبر آفیس را به فونتی که خودم میخوام تغییر بدم و همانطور بمانه. نه اینکه هربار برگرده به فونت دیفالت خودش.

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X