اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

سوال در مورد تنظیم نور صفحه لپتاپ

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    #16
    نمیدانم پرسش هام را اینجور میگم از نظر این انجمن درسته یا نه. واگر شیوه ی دیگری باید بگم راهنمائیم کنید.
    پرسش دیگر من اینستکه وقتی نرمافزاری را uninstall میکنیم معمولا یک چیزهائی ازش باقی میمانه که در ویندوز ابزاری هست که میگرده و هرچه زباله از نرمافزارها باقی مانده پاکسازی میکنه. آیا برای لینوکس هم چنین ابزاری هست؟
    - وقتی نرمافزاری را که فشرده است(zip) از اینترنت میگیریم پیش از داون پیام میاد که با فلان ابزار بازش کنم یا فقط save من نرمافزاری را گرفتم و گزینه ی open with را زدم و نرمافزار آمد و باز هم شد فقط نمیدانم کجا رفت ؟چون حالا میخوام نصبش کنم ولی پیداش نمیکنم. لینوکس سرچش کجاست؟

    کامنت


      #17
      سلام. برای جستجو در لینوکس میتونید از دستور find استفاده کنید. از قسمت سرچ انجمن جستجو کنید چندین مقاله براتون نمایش میده. بقیه مشکلات تون رو هم به دلیل استفاده از جملات عامیانه و غیرواضح نوشتن من حقیقتا متوجه نشدم.
      اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

      کامنت


        #18
        سلام. من هم مشکل تنظیم نور صفحه نمایش رو دارم. ASUS Vivobook S

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X