اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مونت کردن درایوها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مونت کردن درایوها

    من از اوبونتو ۱۸.۰۴ استفاده میکنم البته داخل ماشین مجازی virtualbox و سیستم عامل اصلی ای که استفاده می کنم ویندوز ده هستش
    من ی حجمی از ی درایو رو اختصاص دادم به اوبونتو که ‍ ‍partition های خودشو میشناسه قطعا منتهی میخوام بقیه درایو هامو هم مونت کنم اما نمیدونم چجوریه؟
    فرمت بقیه ی درایوهامntfs هستش
    راهی که امتحان کردم این بود که برم توی ترمینال و اول ی لیست بگیرم از partitionهام منتهی وقتی دستور fdisk رو اجرا می کنم فقط همونایی رو میاره که موقع نصب لینوکس ساختم .
    من میخوام به کل partition های هارد درایوم دسترسی داشته باشم
    تشکر

    #2
    شما اگر میخواید پارتیشن های ویندوزی تون رو توی لینوکس مانت کنید امکانش نیست ولی میتونید پارتیشن های ویندوزی تون رو share کنید و اونها رو در لینوکس مانت کنید و از اطلاعاتش استفاده کنید.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X