اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در هنگ کردن cpu ویرچوال ماشین vsphaer client

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در هنگ کردن cpu ویرچوال ماشین vsphaer client

    سلام دوستان من یه vsphare دارم که توش چند تا ماشین ویندوزی و لینوکسی روشون دارم. یکی از این ماشین ها هر چندوقت یکبار لاگ هاش رو که بررسی میکنم همچین error میده :
    alarm virtual machine cpu usage changed from red to green

    ممنون میشم منو در مورد این پیغام راهنمایی کنید
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    #2
    خوب cpu مصرف کرده دیگه!!
    وقتی یک ماشین از resource هایی که در اختیار داره در یک بازه ی زمانی مصرف بالایی داشته باشد در آلارم ها ثبت میشه و اگه این مدت زمان زیاد باشه میتونه در روند کار باقی ماشین ها اختلال ایجاد کنه که با resource pool میتونید مصرف resourceها رو برای یک یا گروهی از ماشین ها محدود و یا اولویت دهید

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X