اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

حل خطای oops something went wrong and we couldn't process your request در WHMCS

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    حل خطای oops something went wrong and we couldn't process your request در WHMCS

    خطای oops something went wrong and we couldn't process your request در whmcs معمولا یا از سایز memory limit در فایل php.ini هست یا اینکه فایل مربوط به ماژول های whmcs رو به درستی آپلود نکردید. برای حل مشکل اول مسیر فایل php.ini را در سرورتان پیدا کنید یا با ادمین سرور تیکت بزنید. سپس فایل را باز کنید و مقدار memory_limit را برابر با 64M یا 128M همانند زیر تغییر دهید.
    کد HTML:
    memory_limit = 64M
    بعدش سرویس آپاچی تون رو هم باید ریست بدید :
    کد:
    # systemctl restart httpd php-fpm

    در صورتیکه با روش بالا مشکل حل نشد، این خطا میتونه از ناقص کپی شدن فایل های addons مربوط به whmcs توی مسیر modules باشه. برای اینکه متوجه بشید کدوم افزونه ها ناقص کپی شدند یا مشکل از چی هست، همانند این لینک وارد پنل ادمین whmcs بشید و از منوی تنظیمات کلی تیک گزینه Display Errors رو بزنید و تغییرات رو هم ذخیره کنید که خطاهای مربوط به PHP رو توی پنل تون نمایش بده. بعد مجددا توی اون بخشی که این خطا رو میخورید برید و توی لاگ های صفحه نگاه کنید ببینید به کدوم فایل ها و ماژول ها داره گیر میده که اونا رو اوکی کنید که مشکل برطرف بشه.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X