اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

آموزش فشرده سازی یا کمپرس فایلها و فولدرها در دایرکت ادمین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    آموزش فشرده سازی یا کمپرس فایلها و فولدرها در دایرکت ادمین

    سلام به همه.برای فشرده سازی فایل ها یا فولدر ها در Direct Admin ابتدا فایلهای مورد نظر را انتخاب کرده سپس بر روی دکمه Add to Clipboard کلیک کنید تا فایل ها را در حافظه کپی کند سپس در قسمت Compress clipboard files to /domains/amir.com/public_html یه اسمی برای فایلی که میخواهید فشرده شود انتخاب کنید و در لیست کشویی هم میتوانید پسوندی که دوست دارید فشرده سازی بشه رو انتخاب کنید مثلا tar.gz یا zip و RAR و سپس روی دکمه Create کلیک کنید تا فایل یا فولدری که دارین رو فشرده سازی کنه.
    خودم سر این موضوع که اول باید توی کلیپ برد کپی کنی بعد دستور فشرده ساززی رو بزنی کلی سرکار بودم گفتم تو انجمن هم بذارم بقیه هم استفاده کنن.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	Selection_151.png
نمایش ها:	1
اندازه:	78.0 KB
شناسه:	18710

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X