اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

آموزش نصب custombuild 2.0 در دایرکت ادمین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    آموزش نصب custombuild 2.0 در دایرکت ادمین

    همانطور که مستحضر هستید مدتی است که کنترل پنل دایرکت ادمین نسخه ۲ کاستوم بیلد custombuild 2.0 را به صورت آزمایشی ارائه کرده است . با استفاده ازا ین نسخه جدید قادر خواهید بود به ساده ترین شکل ممکن تغییرات مورد نظر را در وب سرور و سیستم عامل خود ایجاد نمایید .

    دایرکت ادمین و نصب custombuild 2
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	how-to-enable-php-soap-intl-and-xmlrpc-in-directadmin-300x154.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	14.9 KB شناسه:	18634

    برخی از امکانات Custombuild 2.0 عبارتند از امکان نصب nginx به جای وب سرور آپاچی ، امکان تغییر هلندر پی اچ پی یا php handler ، امکان ارتقاء ورژن وب سرور آپاچی به آخرین نسخه پیادار که در این لحظه apahe 2.4.4 است ، امکان آپگرید به آخرین نسخه mysql که در این تاریخ ۵٫۶ هست و بسیاری امکانات حرفه ای دیگر . شاید بتوان امکانات custombuild 2.0 دایرکت ادمین را در نسخه نهایی آن با Easyapache در whm/cPanel مقایسه کرد .

    آموزش نصب custombuild 2.0 در دایرکت ادمین :

    برای نصب آخرین ورژن کاستوم بیلد دایرکت ادمین مراحل زیر را در محیط SSH انجام دهید :

    کد PHP:
    cd /usr/local/directadmin

    mv custombuild custombuild_1
    .x

    wget 
    -O custombuild.tar.gz http://files.directadmin.com/services/custombuild/2.0/custombuild.tar.gz

    tar xvzf custombuild.tar.gz

    cd custombuild

    ./build 
    حالا به راحتی میتوانید به ویرایش فایل optsions.conf واقع در مسیر /usr/local/directadmin/custombuild تغییرات مورد نظر خود را اعمال کرده و سپس مجددا build کنید . درمراحل بعدی آموزش چگونگی ایجاد تغییرات و نصب برنامه های جدید توسط کاستوم بیلد دایرکت ادمین را به صورت تخصصی و اختصاصی آموزش خواهیم داد .

    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-13-2020, 02:30 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X