اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

صفحه سفید بعد از ریستارت کردن سرویس nginx در دایرکت ادمین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    صفحه سفید بعد از ریستارت کردن سرویس nginx در دایرکت ادمین

    اگر از nginx و php-fpm در دایرکت ادمین استفاده میکنید ، احتمالا بار ها و بار ها بعد از ریستارت کردن سرویس وب سرور nginx با مشکل صفحه سفید در هنگام فراخوانی و باز کردن صفحات وب سایت های هاست شده روی سرور مواجه شده اید .

    صفحه سفید بعد از ریستارت کردن سرویس nginx در دایرکت ادمین
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	slider.png نمایش ها:	3 اندازه:	95.0 KB شناسه:	18626

    مشکل اینجاست که سرویس nginx بدون هیچ ارور یا پیام خطایی ریستارت میشود . در هنگام چک کردن وضعیت سرویس یا status مشاهده میکنید که سرویس nginx ظاهرا آپ و در حال سرویس دهی است ولی به درخواست ها پاسخی نمیدهد . این ایراد مربوط به custombuild 2.0 و عدم سازگاری ۱۰۰٪ وب سرور nginx با دایرکت ادمین در زمان نگارش این مطلب است . این مشکل nginx در دایرکت ادمین حتی زمانی که شما یک ساب دامنه ، دامنه یا حتی اکانت FTP جدید ایجاد میکنید نیز رخ میدهد .

    حل این مشکل در سرور های مبتنی بر دایرکت ادمین کار پیچیده ای نیست . در واقع دلیل بروز این مشکل عدم kill شدن و استارت مجدد worker های وب سرور nginx است . بنا بر این راه حل آن هم Kill کردن کامل کلیه proccess های مربوط به worker های وب سرور Nginx و را ه اندازی مجدد وب سرور است . در صورت مشاهده این مشکل کافی است در محیط SSH دستورات زیر را اجرا کنید :

    کد PHP:
    killall nginx

    service nginx start 
    این مشکل در مورد سرویس php-fpm نیز صادق است . در صورت اعمال تغییرات در فایل php.ini و بعد از ریست کردن سرویس php-fpm ممکن است تغییرات در php اعمال نشود . در این صورت باید عین دستورات فوق را برای سرویس php-fpm اجرا کنید . اگر ورژن php شما ۵٫۳ است دستورات زیر را اجرا کنید :

    کد PHP:
    killall php-fpm53

    service php
    -fpm53 start 

    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-13-2020, 03:09 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X