اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP

    کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP یک پنل مدیریت هاست و سرور ساده ، قدرتمند و سریع است که قابلیت نصب روی کلیه توزیع های CentOS ، Ubuntu و Debian را دارد . کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP کاملا رایگان و متن باز است و یک انتخاب بسیار خوب برای سرور های مجازی و اختصاصی شخصی است .

    کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	vestacp.png نمایش ها:	1 اندازه:	144.4 KB شناسه:	18580


    امکانات کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP :
    کنترل پنل هاستینگ Vesta به شما امکان ساختن یوزر ، اضافه کردن دامنه ، مدیریت DNS ، ساخت اکانت ایمیل ، ساخت دیتابیس MySQL ، امکان ایجاد Cron Job و همچنین امکان ایجاد و ریستور بکاپ یوزر ها و دامنه ها را میدهد .

    تنها ایراد کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP عدم ساخت اکانت FTP است . کنترل پنل Vesta در حال حاضر از هیچ یک از سرویس های FTP پشتیبانی نمیکند ولی بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت رسمی ، در ورژن های آینده FTP نیز به امکانات پنل Vesta اضافه خواهد شد .

    یکی از بزرگ ترین مزایای کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP پشتیبانی از Nginx به عنوان Reverse Proxy سر راه وب سرور آپاچی است . در واقع شما بدون نیاز به پرداخت وجه برای خرید پلاگین های Nginx و … به صورت رایگان از Nginx Reverse Proxy پنل Vesta استفاده خواهید کرد . از جمله امکانات دیگری که در آینده به این پنل ساده و سریع اضافه میگردد ، پشتیبانی از Nginx و PHP-FPM برای میزبانی وب سایت های سرور است .

    آموزش نصب کنترل پنل وب هاستینگ VestaCP :
    کنترل پنل هاستینگ VestaCP روی توزیع های زیر قابل نصب است :

    RHEL 5 , RHEL 6
    CENTOS 5 , CENTOS 6
    DEBIAN 7
    UBUNTU 12.04 , UBUNTU 12.10 , UBUNTU 13.4 , UBUNTU 13.10


    ابتدا سیستم عامل را به روز رسانی میکنیم :

    برای توزیع های RHEL و CENTOS :

    کد PHP:
    yum update -
    برای توزیع های DEBIAN و UBUNTU :

    کد PHP:
    apt-get update 
    در مرحله آخر اسکریپت نصب را دانلود کرده و اجرا میکنیم :

    کد PHP:
    curl -O http://vestacp.com/pub/vst-install.sh

    bash vst-install.sh 
    در صورت نیاز به مستندات و آموزش های کامل مربوط به پنل VestaCP اینجا کلیک کنید .

    نکته مهم : در صورتی که قصد هاست کردن وب سایت های پر بازدید را دارید ، حتما MPM آپاچی را به WORKER تغییر بدهید . در غیر این صورت آپاچی منابع سرور شما را به طور کامل اشغال خواهد کرد و سرور داون خواهد شد .
    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-12-2020, 01:28 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X