اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نصب suhosin و افزایش امنیت دایرکت ادمین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نصب suhosin و افزایش امنیت دایرکت ادمین

    قبلا و در مباحث گذشته ، به معرفی پچ امنیتی php با نام suhosin و چگونگی نصب آن در کنترل پنل وب هاستینگ CPANEL به کنم بزار EASYAPACHE پرداخته ایم . در مقاله ، به آموزش نصب suhosin در پنل دایرکت ادمین و سرور های مبتنی بر کنترل پنل وب هاستینگ directadmin بپردازیم .

    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	suhosin_logo_disable_php_system_exec_functions.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	19.3 KB شناسه:	18566


    کنترل پنل دایرکت ادمین در آخرین ورژن custombuild 2 که در ما ه گذشته منتشر شد ، امکان نصب این پچ امنیتی php را در هنگام کامپایل php توسط cb2 فراهم کرده است . نصب suhosin به کمک CB2 در دایرکت ادمین بسیار ساده است . کافی است تا فایل options.conf را ویرایش کرده و مقدار suhosin = no را به suhosin = yes تغییر دهید و مجددا اقدام به کامپایل و build کردن آپاچی و php کنید .

    اگر از ورژن های قدیمی cb2 یا حتی cb1 استفاده میکنید ، برای نصب suhosin و بالا بردن امنیت سرور و php فقط یک راه دارید و آن هم کامپایل کردن مجدد php و نصب پچ امنیتی php در هنگام کامپایل کردن php است . نصب پچ امنیتی php suhosin به صورت دستی و بدون کنترل پنل ، در هنگام کامپایل کردن php فقط به افراد حرفه ای توصیه میشود . پچ امنیتی suhosin در کنار افزایش امنیت php و سرور ، معایبی نیز دارد که مهم ترین آن ها عدم سازگاری با بعضی از اپلیکشن ها ، کتابخانه ها ، سرویس ها و برنامه های تحت لینوکس است . نصب suhosin به کمک کنترل پنل وب هاستینگ دایرکت ادمین ، احتمال بروز این تداخل ها و ناسازگاری ها را به حد اقل ممکن میرساند .
    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-12-2020, 01:28 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X