اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

هنگ کردن چت روم et-chat و هاست nginx

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    هنگ کردن چت روم et-chat و هاست nginx

    یکی از بزرگ ترین مشکلات مدیران چت روم های ایرانی و به خصوص چت روم et-chat که یک اسکریپت چت روم آلمانی است هنگ کردن های پیاپی و مداوم است . معمولا در تعداد آنلاین های بالای ۱۰۰ نفر بسته به قدرت هاست و سرور این مشکل کمابیش دیده میشود .

    مشکل هنگ کردن چت روم et-chat و کانفیگ وب سرور
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	1294683064_et-chat_v3.0.6_user-1024x639.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	48.3 KB شناسه:	18670

    دلیل این مشکل نیز واضح است . وب سرور آپاچی یک وب سرور بسیار قدرتمند و کانفیگ پذیر است ولی همانطور که قبلا نیز اشاره شد هدف طراحان این وب سرور طراحی سریع ترین وب سرور نبوده است . برای هندل کردن ترافیک و کانکشن های چت روم هایی با تعداد کاربران آنلاین بالا بهتر است از یک وب سرور سبک و سریع تر استفاده کنید . در غیر این صورت با کندی ارسال پیام در چت روم و هنگ کردن صفحات پیام های داخلی و عمومی در چت روم مواجه خواهید شد .

    کانفیگ وب سرور nginx برای چت روم et-chat
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	nginx-banner.png نمایش ها:	1 اندازه:	51.2 KB شناسه:	18671

    تجربه به ما ثابت کرده است که بهترین و قدرتمند ترین وب سرور برای سرور های لینوکسی میزبان چت روم ، وب سرور nginx است . nginx در صورت کانفیگ صحیح و حرفه ای ، حتی در صورت رسیدن کاربران آنلاین چت روم به ۱۵۰۰ نفر یا بیشتر نیز مشل افت سرعت یا هنگ کردن چت روم را نخواهد داشت . گزینه های دیگری مانند وب سرور های cherokee یا gwan هم وجود دارند که سرعت بسیار بالایی دارند ولی با مشکلاتی مانند عدم وجود documention های زیاد و … مواجه هستند که اگر تازه کار هستید و توان هندل کردن سرور زیر ترافیک بالا و ایرادات ناشی از آن را ندارید به شما توصی نمیکنیم .
    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-11-2020, 11:36 PM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X