اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

بهینه سازی شیرترانیکس و کاهش فشار sharetronix به سرور و mysql

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    بهینه سازی شیرترانیکس و کاهش فشار sharetronix به سرور و mysql

    اسکریپت میکروبلاگر شیرترانیکس به محبوب ترین اسکریپت طراحی و راه اندازی شبکه های اجتماعی فارسی زبان تبدیل شده است . وجود طراحی غیر استاندارد دیتابیس mysql اسکریپت شیرترانیکس به خصوص در نسخه های پایین تر از ۲٫۰ سبب اعمال فشار وحشتناک sharetronix به وب سرور و MySQL سرور میگردد . البته تمام فشار اسکریپت شیرترانیکس به MySQL و دیتابیس ناشی از طراحی آن نیست . بخش زیادی از این فشار به سرور مربوط به استفاده از پلاگین های غیر استاندارد و ناسازگار است .

    بهینه سازی شیرترانیکس و کاهش فشار sharetronix به سرور
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	new-sharetronix.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	69.9 KB شناسه:	18567

    در صورتی که شما نیز با مشکل فشار غیر طبیعی دیتابیس MySQL شیرترانیکس فارسی و یا فشار sharetronix به وب سرور و PHP مواجه هستید و به دنبال راه حلی برای بهینه سازی اسکریپت و دیتابیس شیرترانیکس خود هستید ، به بهترین مرکز برای بهینه سازی اسکریپت خود مراجعه کرده اید . با استفاده از خدمات بهینه سازی دیتبایس و اسکریپت شیرترانیکس Sharetronix کامپایلر میزان مصرف منابع سرور سایت شما متحول خواهد شد . به عبارتی کاهش فشار و افزایش سرعت سایت مبتنی بر شیرترانیکس شما باور نکردنی و غیر قابل مقایسه با قبل از بهینه سازی خواهد شد . خدمات بهینه سازی اسکریپت شیرترانکیس وب سایت های بزرگ و سنگین شامل موارد زیر است .

    بهینه سازی دیتابیس شیرترانیکس :
    همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره شد ، شیرترانیکس به خصوص در نسخه های قدیمی تر با مشکل طراحی غیر استاندارد جداول دیتابیس MySQL مواجه است . اولین مرحله بهینه سازی اسکریپت شیرترانیکس ، بهینه سازی دیتابیس sharetronix خواهد بود . بهینه سازی دیتابیس شیرترانیکس شامل بهینه سازی ساختار دیتابیس و همچنین MySQL Server لینوکس شما خواهد بود . تغییرات ایجاد شده کاملا اختصاصی و در انحصار کامپایلر است و نتیجه آن کاهش باورنکردنی مصرف CPU و منابع سرور توسط دیتابیس shretronix خواهد بود .


    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	sharetronix-logo.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	3.3 KB شناسه:	18568

    بهینه سازی وب سرور شیرترانیکس :
    در صورت بالا رفتن تعداد درخواست های ارسال شده به سمت سرور ، وب سرور نیز زیر فشار سنگینی خواهد رفت که سبب کند شدن زمان پاسخ به درخواست ها و در نتیجه کند شدن شدید سایت مبتنی بر شیرترانیکس خواهد شد . یکی از بد ترین کار هایی که میتوانید در مورد سایت شیرترانیکسی خودتان انجام دهید ، استفاده از پلاگین های Nginx سر راه وب سرور آپاچی کانفیگ نشده است . نتیجه آن بالا رفتن لود سرور تا مرز ۱۰۰ خواهد بود . بهترین وب سرور برای شیرترانیکس به ترتیب وب سرور های Nginx (به عنوان وب سرور اصلی و بدون وجود آپاچی) ، وب سرور لایت اسپید و در نهایت وب سرور آپاچی است . با وجود یک کانفیگ حرفه ای و کامل در وب سرور ، لود سرور شما به شکل قابل توجهی کاهش یافته و سرعت سایت مبتنی بر شیرترانیکس نیز بالا تر خواهد رفت . در صورت نیاز به لایت اسپید ، ما نسخه رایگان آن را برای شما نصب و کانفیگ میکنید و نیازی به خرید لایسنس برای لایت اسپید نخواهد بود .
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	sharetronix_logo.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	4.5 KB شناسه:	18569
    بهینه سازی لینوکس و کرنل برای sharetronix :
    یکی از خدمات کاملا اختصاصی و حرفه ای کامپایلر برای بهینه سازی اسکریپت sharetronix بهینه سازی و کانفیگ لینوکس و کرنل اختصاصا برای اسکریپت شیرترانیکس است . با در اختیار داشتن یک سرور مجازی یا اختصاصی امکان ایجاد تغییرات در لینوکس و بهینه سازی کرنل و هسته لینوکس برای اسکریپت شیرترانیکس وجود خواهد داشت . ما سیستم عامل لینوکس شما را به بهترین نحو ممکن با اسکریپت شیرترانیکس سازگار خواهیم کرد . یکی از بزرگ ترین دستاورد های بهینه سازی کرنل و لینوکس برای اسکریپت شیرترانیکس ، کاهش فشار به هارد و I/O خواهد بود ، I/O دقیقا یکی از موارد مهم در بالا بردن لود سرور های لینوکس میزبانی اسکریپت شیرترانیکس است .

    شرایط استفاده از خدمات کانفیگ سرور شیرترانیکس :
    برای استفاده از خدمات کانفیگ سرور های مبتنی بر اسکریپت شیرترانیکس فارسی باید سرور مجازی یا سرور اختصاصی خود را از ما خریداری کنید . این اولین و اصلی ترین شرط بهینه سازی اسکریپت و دیتابیس sharetronix توسط کامپایلر است .

    بعد از خرید سرور و انجام کامل کانفیگ و بهینه سازی سرور و اسکریپت ، دسترسی روت یا root access به هیچ عنوان به شما سپرده نخواهد شد ، چرا که کانفیگ کاملا اختصاصی و در انحصار کامپایلر است .

    دسترسی های کامل ادمین کنترل پنل وب هاستینگ به شما داده خواهد شد . تیون روزانه دیتابیس و وب سرور ، بکاپ هفتگی و منظم روی سرور های بکاپ و مانیتورینگ سرور شما نیز جزو خدمات بهینه سازی اسکریپت شیرترانیکس خواهند بود .

    درخواست خرید سرور و بهینه سازی دیتابیس و اسکریپت Sharetronix خود را برای ما تیکت کنید تا در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کنیم .
    نویسنده Babak Ajideh
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-12-2020, 01:24 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X