اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در انتقال چنل به صف انتظار

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در انتقال چنل به صف انتظار

    سلام.من در Agi میخوام چنل رو به یه صف پاس بدم . قبلا از دستور Queue در agi استفاده می کردم که تو یه حلقه ی وایل می افتاد و استریسک هنگ میکرد . رفتم تو اینترنت سرچ کردم . به جای اون دستور Transfer رو گذاشتم -> exec و پارامتراش هم Transfer,606 .
    بعد اینکه از این دستور استفاده کردم مشکل حل شد. اما مشکلی که الان پیش اومده اینه که فقط تو سافت فوت این transfer انجام میشه . اگه کسی از خط شهری زنگ بزنه تا میخواد بره رو صف hangup میشه . من تست کردم اگه کسی از بیرون زنگ برنه اصلا به هیچ داخلی وصل نمیشه .لطفا کمک کنید . چون خیلی کلافم کرده

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X