مثلا فرض کنید سیستم 118 تماس گیرنده با کارشناس صحیت کرده سپس کارشناس اونو به یک سیستم اتومات می فرستد که شماره تلفن را بصورت گویا پخش می کند.
اطلاعیه
بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.
چطور یک کارشناس که با تماس گیرنده در حال صحبت هست می تواند تماس را دوباره به ivr ارسال کند
بستن
X
-
سلام به سادگی میتونین این کا رو انجام بدین
ببینین فرض کنین کانتکست ivr شما باشه: [main-ivr]
مثلا اینطوری:
کد PHP:[main-ivr]
exten => s,1,answer()
exten => s,n,background(ivr)
exten => ..............
حالا کافیه در کانتکس داخلی ها که همون from-internal هست یه خط روت اضافه کنین به این صورت:
کد PHP:[from-internal]
exten => 73,1,goto(main-ivr,s,1)
حالا کافیه داخلی ها تماس رو ترنسفر کنن به 73آخرین ویرایش توسط masome vahid; در تاریخ/ساعت 12-27-2014, 02:25 PM.Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum
Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock
Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA
Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/
کامنت