اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

cisco 7911 , 7912, 7960 speed dial config in issabel

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    cisco 7911 , 7912, 7960 speed dial config in issabel

    سلام خدمت متخصصین گرامی
    من چند تا گوشی سیسکو مدل ۷۹۱۱ ، ۷۹۱۲ و ۷۹۶۰ دارم که میخوام دایرکتوری و speed dial رو روشون فعال کنم سرور ویپ هم ایزابل هستش ولی با استفاده از نمونه کانفیگ هایی که در اینترنت بود فعال نشد میخواستم بدونم کسی تجربه ای داره ؟ میتونه کمکم کنه؟

    #2
    سلام مبحث directory که امکان پذیر نیست. ولی میتونید به صورت local روی خود ip فون ها راه اندازی کنید. برای راه اندازی speed dial هم میتونید از طریق ویرایش فایل xml تلفن ip تان این کار را انجام دهید.

    کامنت


      #3
      سلام جناب هابیلی ممنون از پاسختون
      مشکل دایرکتوری و SPEED DIAL برای گوشی 7911 حل شد . دایرکتوری گوشی 7960 نیز درست شد که در ادامه توضیحی برای دوستان نوشتم.
      لیست دایرکتوری مورد نظر را در قالب یک فایل xml در وب سرور گذاشتم و آدرس آن را داخل فایل کانفیگ گوشی تلفن در tftp قرار دادم و درست شد. فقط برای گوشی 7912 چیزی پیدا نکردم. 7960: directory_url: "http://WEBSERVER-IPADDRESS/PATH/directory.xml"
      7911: <servicesURL>http://WEBSERVER-IPADDRESS/PATH/directory.xml</servicesURL>

      برای گوشی 7911 هم SPEED DIAL را در فایل کانفیگ آن در TFTP به صورت زیر اعمال کردم درست شد ولی کانفیگ مربوط به گوشی 7960 اعمال نمیشود... <line button="3">
      <featureID>2</featureID>
      <featureLabel>NAME</featureLabel>
      <speedDialNumber>NUMBER</speedDialNumber>
      </line>

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X